На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021»,
в Premier Palace Hotel, Kyiv були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020»..
Фотоальбом:
Организатор Асоціація корпоративних медіа України проводить конкурс вже п'ятнадцятий рік поспіль.
На розгляд членів журі було подано 86 корпоративных проектов, створених вітчизняними та міжнародними компаніями:
Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорація "Біосфера", "ДТЕК Енерго", «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, "Брокард Україна",
«Донбасенерго», АСІНО в Україні, «Донецьксталь», "ДТЕК Мережі", Група Ukrlandfarming, НЭК «Укрэнерго», ПУМБ, «Альфа-Банк», КЕРНЕЛ, "Лемтранс",
Carlsberg Ukraine, Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept,
EPAM Ukraine, "АрселорМіттал Кривий Ріг", "Астарта-Київ", КП "Редакция многотиражной газеты "Монолит", "Нова Пошта", Premier Hotels and Resorts,
"Укргазвидобування", "Рабен Україна", UKRSIBBANK BNP Paribas Group, БФ "МХП-ГРОМАДІ", «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» та інші.
Переможці та номінанти щорічного національного рейтингу корпоративних медіа України.
Ґран-прі конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2020" нагороджені корпоративні проекти:
«Брокард-Україна» - корпоративна сторінка instagram.com/uabrocard
ДТЕК Мережі - корпоративний канал "ДТЕК Мережі" в Viber і Telegram
ПУМБ - бізнес сторінка facebook.com/pumbua
НАК “Нафтогаз України” - корпоративна сторінка facebook.com/NaftogazUA
Credit Agricole Bank - корпоративний fb Credit Agricole Ukraine Career
Корпорація "Біосфера" - корпоративний сайт biosphere-corp.com
ДТЕК Енерго - корпоративний застосунок "Портал ДТЕК Енерго"
Корпорація "Біосфера" - корпоративний фільм Biosphere Team: together apart!
"Донецьксталь" - корпоративний відеопроект #МОЯБЕЗОПАСНОСТЬ
"АрселорМіттал Кривий Ріг" - іміджевий фільм "України краса починається з кожного з нас"
"Астарта-Київ" - електронне видання "Вісник АСТАРТИ"
КЕРНЕЛ - корпоративний дайджест Топ новин Kernel
Carlsberg Ukraine - звіт зі сталого розвитку 2019
НАК “Нафтогаз України” - корпоративний звіт "До нових вершин" 2019
"Донбасенерго" - корпоративна газета "Наша генерация"
«Брокард-Україна» - журнал для клієнтів BROCARD parfums
«Фармак» - видання категорії B2B Science Inside
Premier Hotels and Resorts - видання категорії B2C Premier Club Magazine
КЕРНЕЛ - видання категорії B2P "Наша Компания Кернел"
«Фармак» - корпоративна книжка "Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ"
НЕК «Укренерго» - корпоративна книга "Електроенергетика України, історичний екскурс"
ПУМБ - product календар "ПУМБ: створюємо дивовижне"
"Донбасенерго" - корпоративний календар "Моя робота - справжній космос!"
Корпорація "Біосфера" - корпоративний сувенир "Новорічний сувенір для партнерів"
II місце конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2020" зайняли корпоративні проекти наступних компаній:
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept - корпоративна сторінка instagram.com/jan_niche_concept
ПУМБ - корпоративна сторінка instagram.com/pumb.ua
"Укргазвидобування" - онлайн марафон + телеграм чат-бот квест Інтегрований проєкт до Дня працівника нафтової, газової та нафтопереробної промисловості "Вартові енергонезалежності"
«Брокард-Україна» - бізнес сторінка facebook.com/brocard.ua
Корпорація "Біосфера" - бізнес сторінка facebook.com/biosphere.corporation
АСІНО в Україні - корпоративна сторінка facebook.com/acino.swiss
«Фармак» - корпоративна сторінка facebook.com/farmak.ua
ДТЕК Енерго - корпоративний fb "ДТЕК Бурштинська ТЕС"
КЕРНЕЛ - корпоративний fb Kernel Bloggers Team в рамках Facebook-сообщества «Ми – це Кернел»
НЕК "Укренерго" - корпоративний сайт ua.energy
«Брокард-Україна» - корпоративний сайт brocard.ua
«Фармак» - корпоративний сайт farmak.ua
"Альфа-Банк Україна" - корпоративне радіо Антикризове корпоративне радіо ALFA_FM #працюю_для_тебе
"Донецьксталь" - корпоративний застосунок Karma DNST
«ЛЕМТРАНС» - корпоративний фільм "Мы - "Лемтранс". Женщины, работающие на производстве"
Carlsberg Ukraine - корпоративний відеопроект "Адаптаційний курс"
НЕК «Укренерго» - іміджевий фільм "Підстанція 500 кВ «Кремінська»: енергія надійності"
Група компаній "Укрлендфармінг" - електронне видання "УЛФ онлайн"
Credit Agricole Bank - корпоративний дайджест EasyNews digest
"Нова Пошта" - звіт зі сталого розвитку 2019
"Донбасенерго" - корпоративний звіт "2019"
«Фармак» - корпоративна газета "Фармак life"
"Укргазвидобування" - корпоративна газета "Енергія незалежності"
"Рабен Україна" - видання категорії B2B "Горизонти Raben"
ПУМБ - видання категорії B2C "Народный банкир"
НЕК «Укренерго» - видання категорії B2P "50 Hz"
Carlsberg Ukraine - видання категорії B2P "Пивовар"
ПУМБ - корпоративна книжка "Навколо світу за один рік"
"Донбасенерго" - корпоративна книга "Слов'янська ТЕС 1954-2019: Історія перемог. Фотоальбом до 65-річчя унікальної для України електростанції"
НАК “Нафтогаз України” - product календар "Відновись Заради природи Заради себе"
Корпорація "Біосфера" - product календар BIOSPHERE through the epochs
«Фармак» - корпоративный календарь "Українці, що змінюють світ"
КЕРНЕЛ - корпоративний сувенир "Ти – квітуче сонце Kernel"
III місце конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2020" зайняли корпоративні проекти наступних компаній:
КЕРНЕЛ - корпоративна сторінка instagram.com/kernel.ua
«Фармак» - корпоративна сторінка instagram.com/farmak_ua
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - бізнес сторінка facebook.com/ukrsibbank
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept - бізнес сторінка facebook.com/JanNicheConcept
САБОНА - корпоративний fb SA BO NA - ателье упаковки
PrintStore Group - корпоративна сторінка facebook.com/PrintStore.com.ua
НЕК "Укренерго" - корпоративна сторінка facebook.com/npcukrenergo
Група компаній "Укрлендфармінг" - корпоративний fb Ukrlandfarming PLC
ДТЕК Енерго - корпоративний fb "ДТЕК Павлоградуголь"
PrintStore Group - корпоративний сайт printstore.com.ua
Univest Creative - корпоративний сайт creative.univest.ua
«ЕПАМ» - корпоративний подкаст EPAM Podcasts “Coffeetime with…”
Credit Agricole Bank - корпоративний фільм "Суперсила Credit Agricole"
КЕРНЕЛ - корпоративний фільм "Справжні герої Kernel"
"Донецьксталь" - корпоративний відеопроект #ВЗАБОЙ!
Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед - іміджевий фільм "Наша відповідь на виклики Covid-19"
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - іміджевий фільм "Успіх клієнтів творить багаторічну історію UKRSIBBANK"
Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед - звіт зі сталого розвитку Системи Компаній Кока-Кола в Україні
НЕК «Укренерго» - корпоративний звіт "Нові горизонти" 2019
БФ "МХП-ГРОМАДІ" - корпоративна газета "МХП-Громаді"
«ЛЕМТРАНС» - корпоративна газета "Лемтранс life"
Редакція багатотиражної газети «Моноліт» - корпоративна газета "Моноліт"
"АрселорМіттал Кривий Ріг" - корпоративна газета "Металург"
БФ "МХП-ГРОМАДІ" - видання категорії B2P "Ладижинський вісник"
«Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь» - product календар "Життя прекрасне разом"
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - корпоративный календарь "Світ людей, які змінюються"
"Альфа-Банк Україна" - корпоративный календарь #Words_have_power
"Укргазвидобування" - корпоративний сувенир ЗD модель візейських покладів Гадяцького нафтогазоконденсатного родовища
АСІНО в Україні - корпоративний сувенир Acino Welcome Box, вітальний набір для нового співробітника
Вітаємо усіх конкурсантів із заслуженими нагородами!
C 25 ноября 2020 г. стартует прием
корпоративных проектов для участия в конкурсе "Лучшее
корпоративное медиа Украины 2021".
Для быстрой
регистрации заполните форму ниже. Мы свяжемся
с вами и поможем с оформлением заявки и подготовкой пакета
документов для оргкомитета конкурса.
Оформить заявку
для участия в конкурсе «Лучшее корпоративное медиа Украины 2021» можно
здесь
***** РЕГИСТРАЦИЯ КОНКУРСАНТА 2021
*****
Конкурсные работы "Лучшее
Корпоративное Медиа Украины" на ресурсах Ассоциации корпоративных
медиа:
facebook
PDF-верстки
PDF-презентации
YouTube
В состав членов жюри
конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины» входят признанные
эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники, издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса:
Ассоциация Корпоративных Медиа Украины
Участники конкурса «Лучшее
корпоративное медиа Украины 2020»
Конкурсные работы "Лучшее Корпоративное Медиа Украины" на ресурсах Ассоциации
корпоративных медиа:
facebook
PDF-верстки
PDF-презентации
YouTube
В состав членов жюри конкурса
«Лучшее корпоративное медиа Украины» входят
признанные эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники,
издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса:
Ассоциация Корпоративных Медиа
Украины
Участники конкурса
«Лучшее корпоративное медиа Украины 2020»
категория корпоративный журнал
.
•
ООО "Брокард Украина" - журнал "BROCARD parfums"
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2016
формат – А5
объем – 144+ стр
тираж – 80 000 экз
периодичность выхода – 1р/2мес
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - современные, обеспеченные люди, с хорошим вкусом и чувством стиля, активные потребители парфюмерно-косметической продукции, которые следят за новинками в области моды и красоты и совершают покупки в сети BROCARD и Letu.ua
.
•
ПАТ «Фармак» - корпоративний журнал Science Inside
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – 200x240мм
об'єм – 52 стор.
тираж – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – Україна, закордон
цільова аудиторія – внутрішній та зовнішній клієнт
.
•
ТОВ «Премьер Интернешенл» - корпоративный журнал Premier Club Magazine
сектор экономики – отельно-ресторанный бизнес
год основания – 2007
формат – 210х300 мм
объем – 122 стр
тираж – 2 000 экз.
периодичность выхода – 3р/год
регионы распространения – Украина и международные выставки
целевая аудитория - гости отелей сети Premier, корпоративные клиенты, аудитория сайта сети, активные путешественники, участники международных выставок и конференций
.
•
ТОВ "Рабен Україна" - корпоративний журнал "Горизонти Raben"
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – x мм
об'єм – 40 стор.
тираж – 500 екз.
періодичність випуску – 1р/6міс.
регіони розповсюдження – місто Київ
цільова аудиторія – штат компанії, гості депо/складів/крос-доків
.
• Carlsberg Ukraine -
журнал
"Пивовар"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об'єм – 36 стор.
тираж – 1 000 екз.
періодичність випуску – раз на 3 міс.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії
.
•
Kernel - корпоративное издание "Наша Компания Кернел"
сектор экономики – АПК
год основания – 2006
формат – 210х270 мм
объем – 180 стр
тираж – 8 000 экз.
периодичность выхода – 1р/год
регионы распространения – Украина, регионы присутствия компании
целевая аудитория - cотрудники компании
.
•
ТОВ фірма "Астарта-Київ" - корпоративний журнал "Вісник АСТАРТИ"
сектор економіки – агросектор
рік заснування – 2008
формат – верстка PDF
об'єм – ло 100 стор.
періодичність випуску – 2р/рік
регіони розповсюдження – м.Київ, Житомирська, Полтавська, Хмельницька, Тернопільська, Черкаська, Чернігівська, Харківська, Вінницька області
цільова аудиторія – співробітники
.
•
ДП «НЕК «Укренерго» -
журнал "50Hz"
сектор економики – енергетика
рік заснування – 2017
формат – А4
об’єм – 40 стор.
тираж – 2 600 екз.
періодичність випуску – 1р/3міс.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
• ПАО "ПУМБ" - журнал "Народный банкир"
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2016
формат – А4
объем – 24 стр
тираж – 16 720 экз.
периодичность выхода – 1р/3 мес
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - клиенты банка
.
•
БФ "МХП-ГРОМАДІ" - корпоративне видання "Ладижинський вісник"
сектор економіки – благодійність соціальна
рік заснування – 2010
формат – А4
об'єм – 12 стор.
тираж – 3 500 екз.
періодичність випуску – 1р/3міс.
регіони розповсюдження – г.Ладыжин Винницкая область (Немировский, Тульчинский. Тростянецкий.Гайсинский)
цільова аудиторія - працівники,жителі 17 громад,пенсіонери,стейкхолдери,гості
.
•
Группа Ukrlandfarming - электронный журнал "УЛФ онлайн"
сектор экономики – АПК
год основания – 2011
формат – электронный формат
объем – 30-40 стр
периодичность выхода – 1р/мес.
регионы распространения – регионы присутствия Группы
целевая аудитория - сотрудники Группы компаний
.
•
Credit Agricole Bank - внутренний дайджест EasyNews digest
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2020, Концепт:
Коммуникации в кризис круто поменялись. Общение с сотрудниками - тоже, как минимум потому, что многие ушли в ремоут, а некоторые еще и в минусовое настроение.
EasyNews Digest - наш ответ кризису и один из новых инструментов коммуникации. Яркий дизайн + краткие, легкие и позитивные новости + доступность в офисе или дома.
10 дней от идеи до разработки и первого выпуска. Проект делается in-house (концепт, наполнение, редактура, верстка, вычитка).
EasyNews доступен как на работе, так и дома (для тех, кто работает удаленно).
Сейчас дайджест – это основная новостная платформа для сотрудников, а также уникальный ресурс для внутреннего нетворкинга, поскольку в создании участвуют много сотрудников из разных подразделений банка
формат – электронный
объем – 5-7 страниц, раз в неделю
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - Внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине
.
•
Kernel - дайджест Топ новин Kernel
сектор экономики – АПК
год основания – 2019
формат – 4 разных дайджеста с ключевыми новостями компании. Новости и ключевые месседжи соответствуют запросам каждой целевой аудитории.
ЦА Сотрудники – ключевые новости компании, события из жизни команды, рубрика «Кернел Розвиває» c подборками интересных рекомендаций от менеджмента, самые популярные посты из соц. сетей компании, уcтойчивое развитие
ЦА потенциальные кандидаты – особенности работы в Kernel, HR кейсы, проведенные ивенты, развитие сотрудников, уcтойчивое развитие, вакансии компании
ЦА партнеры – новости партнерских программ, ключевые новости компании
ЦА главы громад регионов присутствия – ТОП социальных проектов месяца, кейсы социальных проектов, опыт реализации совместно с представителями громад, полезная информация для развития громад
объем – ежемесячно, 12 000 адресатов
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - cотрудники, потенциальные кандидаты, партнеры, главы громад регионов присутствия
категория корпоративна газета
.
• ПАТ «Фармак» - корпоративна газета "Фармак life"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – А3
об'єм – 8 стор.
тираж – 18 000 екз.
періодичність випуску – 1р/1.5міс.
регіони розповсюдження – Київ, Шостка
цільова аудиторія – внутрішній клієнт
.
• АТ "Укргазвидобування" - корпоративна газета "Енергія незалежності"
сектор економіки – газовидобувна компанія
рік заснування – 2017
формат – А3
об'єм – 12...16 стор.
тираж – 10 000 екз.
періодичність випуску – 1р/2тиж.
регіони розповсюдження – Харківська, Полтавська, Львівська області, м. Київ.
цільова аудиторія – працівники компанії
.
•
ООО «Лемтранс» - корпоративная газета «Лемтранс life»
сектор экономики – транспорт и логистика
год основания – 2014
формат – А3
объем – 8 полос
тираж – 350 экз
периодичность выпуска – 1р/мес.
регионы распространения – Киев, Днепр, Волноваха, Каменское
целевая аудитория - сотрудники
.
•
КП "Редакция многотиражной газеты "Монолит" - корпоративная газета "Монолит"
сектор экономики – угольная промышленность
год основания – 1991
формат – А3
объем - 8 стр.
тираж – 6 958 экз.
периодичность выхода – 2р/мес
регионы распространения – Донецкая область
целевая аудитория - сотрудники предприятий-партнеров ПРАО «Донецксталь», жители города и региона
.
• ПАО «Донбассэнерго» - газета с дополненной реальностью "Наша генерация"
сектор экономики – энергетика
год основания – 2012
формат – А3
объем – 12 стр.
тираж – 3 000 экз.
периодичность выхода – 1р/мес
регионы распространения – Донецкая область, г. Киев
целевая аудитория - сотрудники компании и члены их семей, жители и власти региона присутствия, партнеры компании, профильные ведомства
.
•
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» - газета «Металург»
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – А3. З серпня 2019 року газета виходить виключно українською мовою. З початку всеукраїнського карантину у березні-2020 газета разом з друкованою версією виходить в електронному форматі на сайті компанії.
об'єм – 8...16 стор.
наклад – 20 000 екз.
періодичність випуску – 1р/тиж.
регіони розповсюдження – м. Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони
< .
•
БФ "МХП-ГРОМАДІ" - корпоративна газета "МХП-Громаді"
сектор економіки – неприбуткова організація
рік заснування – 2015
формат – А3
об'єм – 8 стор.
тираж – 18 000 екз.
періодичність випуску – 1р/1.5міс.
регіони розповсюдження – Черкаська та частина Київської областей
цільова аудиторія - пайовики компанії МХП
категория корпоративный сайт
.
• ПАТ «Фармак» - корпоративный сайт
farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі зареєстровані користувачі
.
• ДП «НЕК «Укренерго» - корпоративний
сайт "Укренерго" ua.energy
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2020
формат – сайт компанії
регіони розповсюдження – Україна та інші країни
цільова аудиторія – партнери, контрагенти, державні органи, співробітники
.
•
Агентство Univest Creative - сайт creative.univest.ua
сектор экономики – креативное агентство
год основания – 2014
формат – корпоративный сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - существующие и потенциальные клиенты, партнеры
.
•
ООО "Брокард Украина" - brocard.ua
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2013
формат – интернет-сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - современные женщины 88% мужчины 12% с хорошим вкусом и чувством стиля
.
•
Корпорация "Биосфера" - корпоративный сайт biosphere-corp.com
сектор экономики – FMCG
год основания – 2020
формат – 7 основных разделов; 30 стран; 13 языковых версий
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - потребители; партнёры/потенциальные партнёры; инвесторы; журналисты; НГО; потенциальные/текущие сотрудники
.
•
PrintStore Group - сайт printstore.com.ua
сектор экономики – полиграфические услуги
год основания – 2008
формат – интернет-сайт, калькулятор заказов
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи, заинтересованные в информации об услугах компании, существующие и потенциальные клиенты
категория корпоративный портал
.
•
EPAM Systems - корпоративний портал EPAM Podcasts “Coffeetime with…”
сектор економіки – IT
рік заснування – 2019
формат – внутрішній портал, 30-хвилинні інтерв'ю з EPAM-івцями для корпоративних комунікацій, 1 раз на місяць
регіони розповсюдження – інтранет
цільова аудиторія – внутрішня аудиторія ЕРАМ в Україні – 8300+ осіб
.
•
Альфа-Банк Украина - Корпоративное радио ALFA_FM #працюю_для_тебе
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2020
формат – радио в онлайн-формате для работы на время введения карантина
объем – 24/7
регионы распространения – интранет
целевая аудитория - сотрудники банка
.
• ДТЕК Енерго - корпоративний
додаток "Портал ДТЕК"
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2017
формат – мобільний застосунок
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
•
ПРАО «Донецксталь» - корпоративное
приложение
КАРМА
сектор экономики – горно-металлургическая отрасль
год основания – 2020
формат – мобильное приложение для сотрудников
объем – 4-6 мин
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники компании
категория корпоративный календарь
.
•
АО «Альфа-Банк» - корпоративный
календарь #Words_have_power
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 1992
формат – 415х500 мм
объем – 14 стр
тираж – 10 000 экз.
периодичность выхода – 1р/год
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - Клиенты банка
.
• ПАТ «Донбасенерго» -
календар
"Моя робота - справжній космос!"
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2020
формат – А2
об'єм – 15 стор.
наклад – 1 200 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - співробітники, партнери Компанії, інвестори, органи влади, профільні мінистерсва та відомства
.
•
Корпорация "Биосфера" - корпоративный календарь BIOSPHERE through the epochs
сектор экономики – FMCG
год основания – 2019
формат – 61x30 см – настенный, 27x18 см – настольный
объем – 14 стр.(12 месяцев, плюс описание философии проекта и страница с наклейками)
тираж – 1050 экз.
регионы распространения – Украина, Польша, Молдова, Беларусь, Казахстан
целевая аудитория - сотрудники, партнеры
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - календарь "Світ людей, які змінюються"
сектор экономики – финансовый
год основания –
формат – квартальный, настольный, настенный
объем – к 30-летию компании, был создан лендинг https://ukrsibbank.30-rokiv.com.ua/ и печатный тираж
тираж – 12 000 экз.
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - 18+, м/ж, вся Украина, клиенты, партнеры и сотрудники
.
• НАК “Нафтогаз України” - календар
"Відновись. Заради природи. Заради себе"
сектор економіки – нафтогаз
рік заснування – 2015
формат – 350х594 мм
об'єм – 14 стор.
тираж – 4 400 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники, колеги, партнери
.
•
ПАТ «Фармак» - корпоративний календар "Українці, що змінюють світ"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – настінний – 69,5х29 см; настільний – 22,5х17 см
об'єм – 12 та 36 стор.
тираж – 5 000 + 3 500 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники та гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
•
ПАО "ПУМБ" - корпоративный календарь "ПУМБ: створюємо дивовижне"
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2020
формат – А2, А5
объем – 13 стр
тираж – 25 350 экз.
периодичность выхода – 1р/год
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники, клиенты ПУМБ
.
•
Житомирский Маслозавод, ТМ "Рудь" - календарь "Життя прекрасне разом"
сектор экономики –
год основания – 2019
формат –
объем – стр.
тираж – экз.
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники, партнеры, клиенты
категория корпоративная страница в instagram
.
•
ООО "Брокард Украина" - instagram.com/uabrocard
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – ...
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - Женщины – 80% Мужчины – 20%
.
•
ПАО "ПУМБ" - страница instagram.com/pumb.ua
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2017
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - существующие и потенциальные клиенты банка, а также все, интересующиеся ситуацией в банковской сфере
.
•
Жан Niche Concept - instagram.com/jan_niche_concept
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи instagram, заинтересованные в информации о нишевой парфюмерии, существующие и потенциальные клиенты
.
• ПАТ «Фармак» - instagram.com/farmak_ua/
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
•
Kernel - instagram.com/kernel.ua
сектор экономики – АПК
год основания – 2019
формат – вовлекающий, интерактивный и легкий для восприятия формат контента – видео, анимация, конкурсы, игровые посты и сторис, разработка масок. Единый визуальный стиль и стиль текстов для формирования целостного образа компании.
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - cотрудники (в т.ч. потенциальные кандидаты и студенты), партнеры, отраслевое сообщество, СМИ, широкая общественность
категория корпоративная страница в fb
.
• ПАТ «Фармак» - facebook.com/farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
•
ООО "Брокард Украина" - facebook.com/brocard.ua
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2013
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - современные женщины 88% мужчины 12% с хорошим вкусом и чувством стиля
.
•
Корпорация "Биосфера" - страницв facebook.com/biosphere.corporation
сектор экономики – FMCG
год основания – 2010
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - потребители; партнёры/потенциальные партнёры; инвесторы; журналисты; НГО; потенциальные/текущие сотрудники
.
• ПАО "ПУМБ" - страница facebook.com/pumbua
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2006
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - существующие и потенциальные клиенты банка, а также все, интересующиеся ситуацией в банковской сфере
.
•
PrintStore Group - страница facebook.com/PrintStore.com.ua
сектор экономики – полиграфические услуги
год основания – 2008
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи fb, заинтересованные в информации об услугах компании, существующие и потенциальные клиенты
.
•
Credit Agricole Bank - страница Credit Agricole Ukraine Career
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2018, Страница посвящена развитию бренда работодателя Креди Агриколь в социальных сетях.
Проект полностью разработан PR и HR командами без привлечения агентств, внешних подрядчиков и с нулевым бюджетом.
За период карантина было пересмотрено стратегию страницы и изменено коммуникационные подходы. Это привело к увеличению новых подписчиков и увеличению их активности на странице
Страница в 2020 году получила новый внутренний статус – платформа для амбаcсадоров бренда. Сотрудники из разных департаментов и управлений вносят свой вклад в развитие страницы (придумывают идеи для публикаций, делятся контентом). Например, коллега из мидл-офиса, которая в банке занимается кредитными заявками, в свободное время рисует от руки авторские имиджи сотрудников банка – героев для публикаций и другие милые рисунки для постов. Уникальные картинки получают много откликов, особенно когда сотрудники узнают на них коллег.
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - Внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине
Внешняя: потенциальные сотрудники банка, специалисты в финансовой сфере, студенты. А также партнеры банка
.
• ДП «НЕК «Укренерго» - сторінка facebook.com/npcukrenergo
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет,
цільова аудиторія – партнери, контрагенти, державні органи, співробітники
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - страница facebook.com/ukrsibbank
сектор экономики – финансовый
год основания – 2011
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - 18+, м/ж, вся Украина, сотрудники, потенциальныеи существующие клиенты, 77 000 подписчиков
.
•
Acino в Украине - страница facebook.com/acino.swiss
сектор экономики – фармацевтика
год основания – 2017
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - внешние стейкхолдеры компании
.
•
Жан Niche Concept - facebook.com/JanNicheConcept
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи, заинтересованные в информации о нишевой парфюмерии, существующие и потенциальные клиенты
.
•
SABONA - pack atelier - facebook.com/SABONApackatelier
сектор экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты
.
•
Группа Ukrlandfarming - страница facebook.com/ulfplc
сектор экономики – АПК
год основания – 2011
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - сотрудники Группы компаний
.
• ДТЕК Енерго - сторінка ДТЕК Павлоградуголь
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2019
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет,
цільова аудиторія – співробітники компанії, жителі міста присутності, місцева влада
.
• НАК “Нафтогаз України” - сторінка
facebook.com/NaftogazUA
сектор економіки – нафтогаз
рік заснування – 2014
формат – cторінка у соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ЗМІ, громадськість, працівники
.
• ДТЕК Енерго - сторінка ДТЕК Бурштинська ТЕС
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2019
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет,
цільова аудиторія – співробітники компанії, жителі міста присутності, місцева влада
.
•
Kernel - Kernel Bloggers Teamв рамках Facebook-сообщества «Ми – це Кернел»
сектор экономики – АПК
год основания – Основание Facebook-сообщества «Ми – це Кернел» – 2015 год; Старт проекта Kernel Bloggers Team – 2019/2020 маркетинговый год
формат – в рамках проекта сформирована команда внутренних блогеров (амбассадоров бренда Kernel). Это проактивные сотрудники, которые стали внешними инфлюенсерами и пишут о компании на личных страницах в соц. сетях и в корпоративном Facebook-сообществе «Ми – це Кернел». Именно они формируют позитивный репутационный профиль Kernel в социальных медиа.
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - cотрудники компании
.
• АТ "Укргазвидобування" - Інтегрований проєкт до Дня працівника нафтової, газової та нафтопереробної промисловості
"Вартові енергонезалежності"
сектор економіки – газовидобувна компанія
рік заснування – 2020
формат – онлайн марафон + телеграм чат-бот квест
об'єм – тривалість онлайн марафону - 5 годин, тривалість Квест–кампанії - 2 тижні
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники Групи Нафтогаз
.
• ДТЕК Мережі - корпоративні канали "ДТЕК Мережі" в Viber і Telegram
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – канали для інформування про найважливіші та найцікавіші події в компанії, а також для проведення інтерактивів з співробітниками.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники операторів системи розподілу
категория корпоративный годовой отчет
.
•
ТОВ "Нова Пошта" - корпоративний звіт зі сталого розвитку
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2016
формат – 200x200мм
об'єм – 136 стор.
наклад – 100...1 300 екз.
регіони розповсюдження – Україна, партнери за кордоном (США, Англія, Кітай, інщі)
цільова аудиторія – партнери компанії, співробітники, клієнти, кредитори
.
• «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» -
Звіт зі сталого розвитку
Системи Компаній Кока-Кола в Україні 2019
сектор економіки – безалкогольні напої
рік заснування – 2018
формат – A4
об'єм – 123 стор.
тираж – 400 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – загальнонаціональне видання
цільова аудиторія – партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, які цікавляться питаннями бізнесу і сталого розвитку
.
• Carlsberg Ukraine -
звіт
"Звіт зі сталого розвитку 2019"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2010
формат – А4, електронний
об'єм – 37 стор.
періодичність випуску – раз на рік
цільова аудиторія – cпоживачі, працівники компанії, партнери, органи державної влади, громадські організації
.
• ПАТ «Донбасенерго» -
річний звіт
"2019"
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2019
формат –
об'єм – 100 стор.
наклад – 200 екз.
регіони розповсюдження – Україна, зарубіжжя
цільова аудиторія - співробітники, партнери Компанії, інвестори, органи влади, профільні мінистерсва та відомства
.
• НАК “Нафтогаз України” - річний звіт "До нових вершин"
сектор економіки – нафтогаз
рік заснування – 2015
формат – А4
об'єм – стор.
тираж – 2 000 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Україна + закордонні представництва
цільова аудиторія – наші стейкхолдери; державні діячі, політики, міністерства, посольства, журналісти, партнери, міжнародні фінансові установи
.
•
ДП «НЕК «Укренерго» -
річний звіт
"Нові горизонти"
сектор економики – енергетика
рік заснування – 2010
формат – А4
об’єм – 150 стор.
тираж – 200 екз.
регіони розповсюдження – Україна, а також зарубіжним пртнерам
цільова аудиторія – партнери, контрагенти, державні органи, співробітники
категория корпоративный фильм
.
•
ООО «Лемтранс» - корпоративный фильм «Мы - "Лемтранс". Женщины, работающие на производстве»
сектор экономики – транспорт и логистика
год основания – 2019
формат – корпоративный фильм к Международному женскому дню
объем – 1:07 мин
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники, партнеры, пользователи социальных сетей
.
•
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» - корпоративний фільм «України краса починається з кожного з нас»
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2020
формат – Пісня-подарунок до Дня металурга та гірника від переможців вокального конкурсу STEEL HIT, який відбувся під час карантину в онлайн-форматі. Пісню і переможців обрано шляхом електронного голосування серед мешканців міста. Виконавці – виключно працівники ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», а також діти працівників та ветерани підприємства. Відео створено силами управління з внутрішніх та зовнішніх комунікацій (без залучення підрядників). У відеокліпі використана музична композиція "Краса", Monatik.
об'єм – 04 мин.27 сек
регіони розповсюдження – усі користувачі YouTube
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, зацікавлені сторони
.
•
Credit Agricole Bank - корпоративный фильм Суперсила Credit Agricole
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2019, Ежегодный корпоративный ролик о итогах года.
Идея: рассказать о том, что 2019 был крутой год, полностью изменив подход к созданию ежегодного видео, рассказать о достижениях, заслугах, интересных проектах банка словами тех, кто эти достижения делает.
Концепт: главная суперсила банка – это его сотрудники: движущая сила, драйверы инноваций, создатели проектов. Что будет, если спросить у них как прошел их год? Как они себе его запомнили? Чем занимались, что планируют делать в следующем году? Какие достижения банка запомнились больше всего?
А главное – что они сами чувствуют от этого?
формат – фильм - видеоролик
объем – 4:00 мин
регионы распространения – Украина, Франция
целевая аудитория - Внешняя: потенциальные сотрудники банка, партнеры и клиенты
Внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине
.
• Carlsberg Ukraine - корпоративный
Адаптаційний курс
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2018
формат – відеокурс
об'єм – 59:15 хв.
цільова аудиторія – працівники компанії
.
• «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» -
корпоративний фільм
"Наша відповідь на виклики Covid-19"
сектор економіки – безалкогольні напої
рік заснування – 2020
формат – A4
об'єм – 4 хв.
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – співробітники компанії, партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, споживачі, усі зацікавлені сторони компанії
.
•
Корпорация "Биосфера" - корпоративный фильм Biosphere Team: together apart!
сектор экономики – FMCG
год основания – 2020
формат – видеоролик, снятый во время карантина
объем – 2:36 мин.
целевая аудитория - сотрудники корпорации(текущие и потенциальные), конечный потребитель и партнёры
.
•
ДП «НЕК «Укренерго» -
корпоративний фільм
"Підстанція 500 кВ «Кремінська»: енергія надійності"
сектор економики – енергетика
рік заснування – 2020
формат – 1080 Full HD
об’єм – 9:25 мін.
регіони розповсюдження – Україна, а також зарубіжним пртнерам
цільова аудиторія – партнери, контрагенти, державні органи, співробітники
.
•
ПРАО «Донецксталь» - корпоративный
сериал
#МОЯБЕЗОПАСНОСТЬ
сектор экономики – горно-металлургическая отрасль
год основания – 2020
формат – 5 видео роликов по технике безопасности и охране труда.
объем – 4-6 мин
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники ШУ «Покровское», студенты, которые планируют работать в шахте (под землей).
.
•
ПРАО «Донецксталь» - корпоративный
сериал
#ВЗАБОЙ!
сектор экономики – горно-металлургическая отрасль
год основания – 2020
формат – комедийный веб-сериал о библиотекаре, который ради любимой девушки идёт ра-ботать на шахту. В ролях – сотрудники компании.
объем – 8-10 мин
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники компании, предприятий-партнёров, студенты – будущие шахтёры, для тех, кто планирует идти работать на шахту.
.
•
Kernel - корпоративный фильм "Справжні герої Kernel"
сектор экономики – АПК
год основания – 2020
формат – Промо-ролик
объем – 1:20 мин
регионы распространения – Все регионы присутствия Kernel
целевая аудитория - Широкая общественность; Сотрудники компании
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - корпоративний фильм "Успіх клієнтів творить багаторічну історію UKRSIBBANK"
сектор экономики – финансовый
год основания –
формат – видеоролик
объем – 1:05 мин
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - 18+, м/ж, вся Украина, клиенты, партнеры и сотрудники
категория корпоративная книга
.
• ПАО «Донбассэнерго» - книга "Слов'янська ТЕС 1954-2019: Історія перемог. Фотоальбом до 65-річчя унікальної для України електростанції"
сектор экономики – энергетика
год основания – 2019
формат – 300х300 мм
объем – 304 стр.
тираж – 1 000 экз.
периодичность выхода – единоразово
регионы распространения – Донецкая область (г. Николаевка), г. Киев
целевая аудитория - сотрудники компании и члены их семей, жители и власти региона присутствия, партнеры компании, профильные ведомства
.
•
ПАТ «Фармак» - корпоративна книжка «Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – 175x245мм, науково-популярне видання
об'єм – 178 стор.
тираж – 2 000 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – гості компанії, партнери
.
•
ДП «НЕК «Укренерго» - корпоративна
книга
"Електроенергетика України, історичний екскурс"
сектор економики – енергетика
рік заснування – 2020
формат – 27 х 24 см
об’єм – 170 стор.
тираж – 500 екз.
регіони розповсюдження – Україна, а також зарубіжним пртнерам
цільова аудиторія – партнери, контрагенти, державні органи, співробітники
.
• ПАО
"ПУМБ" - корпоративная книга "Навколо світу за один рік"
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2019
формат – А5, твердый переплет, 4-я книга из серии
объем – 200 стр
тираж – 5 000 экз.
регионы распространения – Украина, кроме оккупированных территорий
целевая аудитория - клиенты и партнеры банка ПУМБ
категория корпоративный сувенир
.
• АТ "Укргазвидобування" - корпоративний сувенір кристал із лазерним 3Д гравіюванням "ЗД модель візейських покладів Гадяцького нафтогазоконденсатного родовища"
сектор економіки – газовидобувна компанія
рік заснування – 2020
формат – розмір кристалу 12х8х6см
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – інвестори, партнери, експерти, журналісти
.
•
Корпорация "Биосфера" - корпоративный Новогодний сувенир для партнёров
сектор экономики – FMCG
год основания – 2019
формат – На теме заботы, добра и любви выстроилась концепция подарков. В итоге разработали вместе с парфюмерами аромат, который мог бы ассоциироваться с заботой, и вместе с эксклюзивными салфетками (которых не будет в продаже) решили дарить наборы для ароматизации пространства.
Ещё одним подарком стал набор сувенирных тарелок. Набор с музыкальным настроением – это не просто «Jingle Bells» от «Биосферы». Яркая серия эксклюзивных тарелок создаёт музыкальное настроение и дарит вдохновение на весь год!
тираж – 1 000 экз.
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - партнеры
.
•
Acino в Украине - корпоративный сувенир Acino Welcome Box
сектор экономики – фармацевтика
год основания – 2020
формат – приветственный набор для нового сотрудника
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники компании
.
•
Kernel - корпоративный сувенир "Ти – квітуче сонце Kernel"
сектор экономики – АПК
год основания – 2020
формат – Промо-ролик; Подарочный набор; Фотозона
объем – Количество наборов: 3826 шт
регионы распространения – Все регионы присутствия Kernel
целевая аудитория - Промо-ролик – для широкой общественности; Подарочный набор – сотрудницы компании; Фото-зона – Киевский офис компании
|