Вікторія Торяник, начальник управління PR та внутрішніх комунікацій «Креді Агріколь Банку»
Тренд: «За даними нашого внутрішнього дослідження, проведеного у березні 2017 року, спілкування є одним з ключових факторів щастя на роботі для співробітників «Креді Агріколь Банку». Тож, одним із елементів натхнення для нашої команди стали проекти, що спрямовані на розвиток неформального спілкування».
Однією із успішних ініціатив команди департаменту з персоналу став проект «Campus». Це відкрита комунікаційна платформа для працівників будь-якого департаменту або учасників певного банківського проекту, які діляться знаннями, набутими під час роботи над проектами, практичними навичками чи новинками з окремої сфери діяльності. Семінари та майстер-класи проходять в легкій та невимушеній формі з перервою на кава-паузу, під час якої учасники діляться враженнями. Загалом, ця своєрідна крос-функціональна платформа спрямована на розширення рівня знань співробітників, зокрема зі сфери роботи колег з інших департаментів, що є корисним та практичним, адже робота кожного з департаментів чи проектів банку не відокремлена, а взаємопов’язана з іншими підрозділами. Водночас «Campus» – це гарний привід для спілкування та знайомства. Зустрічі проводяться раз на місяць та збирають до сотні відвідувачів, а виступи готують самі співробітники.
Хоча проект стартував тільки на початку 2017 року, ми вже отримали масу позитивних відгуків та ряд запитів від працівників, які бажають поділитися корисною інформацією на наступних заходах в рамках проекту.
BlaBlaClub – ще одна цікава ініціатива HR-команди. Це окремий напрям глобального проекту «Campus». Його мета – розширення світогляду співробітників та поглиблення рівня обізнаності, а формою слугують майстер-класи на найрізноманітніші теми. Перший захід під назвою «Говори, надихай, імпровізуй!» був присвячений експрес-методам ефективної комунікації, володіння якими позитивно впливає на якість спілкування на роботі та в особистому житті. Протягом години понад 60 наших колег, які відвідали захід, мали можливість поєднати приємне з корисним: потренувалися робити один одному компліменти, вести невимушені бесіди small talks на будь-яку тематику, дізнатися про основи сторітелінгу, що дозволяють підготувати виступ або навіть святковий тост лише за п’ять хвилин, та випробували їх на практиці. Інший захід «У ритмі Києва», який відвідали понад 100 співробітників, був присвячений незвіданим фактам з історії Києва. Загалом, ця ініціатива позитивно впливає на атмосферу в компанії та допомагає згуртувати співробітників.
Digital Days – цікава комунікаційна складова нашого банку. Зміна світогляду співробітників з фокусом на цифрових технологіях – частина стратегічного розвитку банку. За регулярну порцію нових цифрових знань для наших колег відповідають представники спеціально створеного Digital Community. Вони відвідують регіони, щоразу привозячи співробітникам мережі свіжі презентації з поглядом у діджитал майбутнє. Чи варто зазначати, що цей проект користується неабиякою популярністю?
У «Креді Агріколь Банку» ми переконані, що попри колосальну зміну фокусу у бік інноваційних рішень, появу нових інструментів комунікації, цифрових технологій та суперкреативних офісів, людські цінності як і раніше мають вагоме значення для співробітників. Тому здебільшого ми фокусуємо наші зусилля на проекти, які транслюють ці цінності.
***
Читайте повну версію кейсу «Креді Агріколь Банку»
Надихай, розважай, дякуй! Галини Нечаєвої та Вікторії Торяник за посиланням: /presscenter/articles/futurebook_CreditAgricole/
Та реєструйтесь для участі у бізнес-форумі "Інновації в комунікаціях. Тренди 2019".
Бронюйте квитки за тарифом "Бадьора та ранкова пташка": https://goo.gl/ojoErK
На івенті планується обмін досвідом з відомими експертами-практиками, особисте спілкування, участь у панельних дискусіях та підведення підсумків конкурсу "Найкраще корпоративне медіа України 2018" - нагородження переможців і номинантів.
|