Сьогоднішні технічно підковані споживачі вимагають більш розумних додатків, що будуть повідомляти їм корисну інформацію, з'єднуватимуть їх із спеціально підібраними пропозиціями або подіями (або планами) і зрештою змушують їх за допомогою даних стимулювати поведінку - як найкращі способи розвідки придатності. Це означає, що для маркетологів хороший проект кампанії все більше і більше починається з вихідних даних, і в найближчому майбутньому мова буде про взаємодію «пристрою», а не каналу або місця.
Це також означає, що незважаючи на все обдурювання щодо соціальних медіа та мобільних і нових технологій, для того, щоб реклама та повідом-лення досягало мети, історія дійсно повинна початися з клієнта. Тільки шля-хом роздумів про їх шлях, і які параметри даних здатні інформувати, з'єднувати і мотивувати їх протягом шляху, маркетологи можуть зрозуміти потреби споживачів в новому світі цифрових технологій. Кінцева мета? Кра-ще усвідомлення динаміки ринку і споживчих переваг, унаслідок чого сучасні маркетологи можуть уявити значущу, персоніфіковану ідею про додаток або пристрій за своїм вибором, і повністю залучити покупців на кожній стадії їх взаємодії з брендом.
Більш того, хороші новини - те, що маркетологи не починають з нуля. У маркетологів вже є історія програмних забезпечень, інструменти та підходи, щоб грунтуватися на них, і дослідження МакКінзі показує, що компанії, які поміщають дані в основі їх маркетингу або рішень продажів, покращують маркетинг ROI на 15-20 відсотків. Проблема криється в можливості ре-алізувати потенціал даних і перетворити інформацію в активне розуміння, яке звичайні керівники кампанії і кінцеві споживачі можуть використовувати без ступеня в галузі науки даних.
Візуальна аналітика для маркетологів.
Сьогоднішні маркетологи стикаються з проблемою зростаючих обсягів і варіантів інформації про клієнта. Недавнє зростання проривних технологій - таких як нові мобільні пристрої та Інтернет Речей - збільшив число спожив-чих точок дотику і надав доступ маркетологів до альтернативних наборів коротких і швидких даних, фактів, з яких вони повинні отримати користь. І ці можливості тільки збільшуватимуться, оскільки поставки мобільних при-строїв, як очікують, стрімко зростуть цього року (до173%!) За словами спо-стерігача ринку IDC. Для виведення потенціалу цих нових джерел і при-строїв маркетологи повинні покладатися на нові технології, такі як візуалізація даних і передова аналітика, для переміщення даних в контекст.
З вибухом нових типів доступних даних сьогодні, маркетологи, у яких немає інструментів для легкого збору, «змішування» і дослідження їх, будуть пере-бувати в невигідному становищі. Один з ключових способів для маркетологів зрозуміти все це - зібрати погляди на "360 градусів" в деяку візуальну фор-му, яка дозволить їм добувати і об'єднувати відомості про дані, робити вис-новки і будувати «розумні» сегменти, профілі та поведінкові моделі. Все ж у більшості маркетологів сьогодні немає освіти в сфері обробки даних, таким чином, здатність легко зрозуміти і соціалізувати дані про ринок вкрай важ-лива, якщо організації хочуть отримати вигоду з креативності маркетингової функції, не вимагаючи розуміння складних математичних або статистичних алгоритмів.
Прогноз, що повинно вийти
Як тільки у маркетологів є доступ до всіх даних про їхніх клієнтів в одному місці, тоді можливо зосередитися на майбутньому і почати прогнозувати те, що, ймовірно, відбудеться потім. Дійсно, найбільш захоплюючим аспектом маркетингу, який проявився з швидким збільшенням великих і маленьких програм, є ідея стати по-справжньому «керованим даними». Завдяки новим інструментам, які є більш потужними і при цьому більш легкими в користу-ванні, прогнозуюча аналітика переміщається із лабораторій фахівців з аналізу даних також і в функцію бізнесу. В руках цих користувачів прогно-зуюча аналітика допомагає відповісти на питання і передбачити поведінку споживача для надання можливості набагато більшої кількості цільового і «живого» маркетингу. Наприклад, в той час як традиційний BI може сказати Вам, скільки телекомунікаційних клієнтів було залучено за рік, такі інстру-менти як пристрій з аналітики об'ємних даних можуть допомогти Вам визна-чити, які клієнти, швидше за все, будуть притягнуті, і яка пропозиція може перешкодити їм піти.
З новими прогнозуючими вирішеннями для аналітики, новий клас керованих даними маркетологів, у яких є більше знання бізнесу і ринку, ніж глибоких аналітичних ноу-хау, здатність передбачити результати й задіяти спеціальні знання з масивів даних на щоденній основі, може тепер бути ключовим мар-кетинговим активом для компаній. Фактично, останні все-в-одному інстру-менти дозволяють маркетологам об'єднати величезний сегмент транзакцій-них, соціальних, мережевих даних і даних третіх осіб в одне місце, і про-аналізувати їх для розуміння відносин, переваг і майбутньої поведінки. Озброєні цією інформацією, маркетологи можуть не відставати від все більш і більш вимогливих очікувань своїх клієнтів при поставці нових бізнес-ідей, що стимулюює кращі стратегічні рішення.
Разом з методами візуалізації даних, які доставляюь розуміння в маси (вклю-чаючи клієнтів), ми можемо побачити, що з'являється безперервний процес аналітики. Спочатку ми використовуємо дані для кращого розуміння нашого ринку і наших клієнтів для ідентифікації покупців та ідеальних пропозицій. Тоді ми залучаємо цих покупців з керованою даними візуальною інфор-мацією, такою як повідомлення або інфографіка. Те, як вони взаємодіють з цими активами - що виражається через їх мобільний пристрій - створює нові контрольовані точки даних, які дозволяють нам удосконалювати наші моделі і розгортати такі, більш цілеспрямовані активи кампанії, і так далі. Цей іте-ративний процес важливий по відношенню до не тільки отримання ключово-го конкурентоспроможного розуміння, але також дозволяє швидко при-стосуватися до примх сьогоднішніх все більш і більш розсіяних споживачів.
Джерело: http://www.marketingtechnews.net
|