На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях» в готелі Radisson Blu президент АКМУ Оксана Тодорова презентувала нову книгу «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій». Авторку привітали представники більш ніж 70 компаній.
Фокус уваги цієї книги спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Ключова думка — розробка ідеї — це покроковий процес, а не точкове осяяння, в якому одній людині муза на блюдечку доставила геніальну Ідею. Є певні цілі та бізнес-завдання, які необхідно вирішувати, існують різні технології розробки ідеї, гідні вивчення і застосування на практиці. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці. Альбер Камю говорив: «Великі ідеї приходять у світ ніжно, як лебеді. Якщо ми прислухаємося уважніше, то серед шуму й гамору імперій і націй ми почуємо тихий трепіт крил, легкий подих життя і надії». Ефективність проектів, сприйняття ідеї аудиторією залежать від глибини сенсів, від контексту, закладених цінностей, економічної ситуації та інших чинників. Прислухайтеся до трепету ідей, описаних у нашій книзі, і, можливо, вони стануть основою для вирішення ваших бізнес-завдань.
Також авторка зазначила: «У книжці я розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок, розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Книжка буде цікава для широкого кола аудиторії: керівників компаній; менеджерів із комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерів; спеціалістів у галузі соціальних комунікацій; викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів».
Рекомендації перших читачів:
«Для мене обидва поняття — енергія і креатив — належать до категорії вибору. Це не константа і не даність, а сфера для щоденного пошуку і розвитку. Шукайте й розвивайтесь!»
Євген Веліканов, СЕО iPay.ua
«Креатив багаторазово підсилює ефективність маркетингових комунікацій. Розповідайте історії про ваш бренд, зміцнюйте зв'язки, навчайте, і тоді ви будете магнітом для клієнтів та співробітників. Вивчайте підказки для таких рішень — вони у цій книзі».
Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама»
«Поводьтеся з книгою креативно. Читайте послідовно або відкривайте на будь-якій сторінці, надихайтеся ідеями колег, підвищуйте енергію і працюйте. Креатив народжується під час дій!»
Ірина Кузнєцова, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity
«Креатив повинен мати мету. I це не медійне охоплення і не популярність, а формування толерантності, емпатії, відповідальності влади, бізнесу й суспільства, вирішення надзавдань. Важливі ціннісні орієнтири бізнесу, описані у розділі кейсів, заслуговують на увагу».
Марина Хонда, заступниця голови Київської міської державної адміністрації
«Креатив та інновації — базові компетенції успіху. Черпайте натхнення з кейсів цієї книги!»
Тетяна Павловська, директор з розвитку, маркетолог PrintStore Group
«В основі креативу майбутнього лежать гуманність і турбота, екологічність та інновації. Вивчайте світовий і вітчизняний досвід і впроваджуйте кращі практики у своїх компаніях».
Джеспер Бо Хенріксен, генеральний менеджер готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv
«Цінність цієї книги в тому, що на її основі студенти вузів зможуть вчитися на прикладах українських компаній».
Дмитро Олтаржевський, професор, доктор наук соціальних комунікацій
Довідка про авторку проекту:
Оксана ТОДОРОВА — президент Асоціації корпоративних медіа України, з 1999 року — практикуючий консультант у сфері корпоративних комунікацій і PR.
Організатор щорічного бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях» і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» (з 2006 року). Постійний доповідач на спеціалізованих конференціях, фестивалях і форумах. Ведуча індивідуальних і групових майстер-класів.
Консультант власників бізнесу, коуч з особистісного росту, дипломований магістр за спеціалізацією «міжнародний маркетинг і реклама», сертифікований MBA Professional of Management & Marketing Universal Business School. Досвід роботи в бізнесі з 1999 року.
Авторка бізнес-монографій:
«Корпоративное издание на 200 %» (2007 р.),
«Корпоративные медиа: жми сюда!» (2010 р.),
«PR в цифровую эру. Искусство коммуникаций» (2012 р.),
«Інновації в комунікаціях» (2015 р.),
«Майбутнє: тренди та ідеї» (2018 р.).
Замовлення книги з автографом автора:ЗАМОВИТИ
|