У березні 2017 року
Надін Фернбахер було призначено генеральним менеджером готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv
Podil.
«Найбільший виклик для
мене – це робота з командою нової національності», - пояснює Надін, але в цьому
немає нічого нового для неї. Її перше призначення за кордоном було в Грузії, де
її команда розмовляла грузинською та російською мовами. Вона перетворила цей
виклик на можливість розвитку.
Амбітна та цілеспрямована,
Надін є однією з небагатьох учасниць престижної навчальної програми компанії
The Rezidor Hotel Group, яка готує найкращих співробітників для керівних
посад. Її тодішній керівник запропонував
пані Фернбахер взяти участь у цій програмі й став її тренером.
«Спершу моєю метою було
стати керівником підрозділу в готелі», - говорить Надін, - «але коли я досягла
цього, я захотіла більшого. Наша компанія завжди ставить високі вимоги до
працівників, щоб наші люди зростали, рухали бізнес та розвивали свої таланти й
внутрішній потенціал. Інші компанії не роблять цього».
Надін живе філософією
компанії The Rezidor – Every moment matters (Кожна мить має значення). Пані Фернбахер використовує
будь-яку інформацію, деталь в роботі або відгук гостя для натхнення, для
створення унікальних та персоналізованих моментів для кожного, хто приїжджає в
її готель. Вона доводить: будь-хто на будь-якій позиції може створити незабутні
миті й для гостей. І для колег. Крім того Надін заохочує обмін незвичайними,
творчими ідеями.
Надін Фернбахер впевнена,
щоб працювати у сфері HoReCa, потрібно народитися з відповідним «геном гостинності та доброго ставлення до
людей»; всьому іншому можна навчитися.
Головне – рухатися «from good to great» (від «добре» до «величного»).
Надін здобула освіту в
готельному бізнесі в Німеччині в 1999 році, а в 2005 році приєдналася до
компанії Rezidor на посаді менеджера з продажу на час попереднього відкриття
готелю Radisson Blu у Франкфурті. У 2006 році вона була призначена асистентом менеджера
з організації та продажу конференцій і бенкетів, а вже через рік вона сама
стала менеджером цього напрямку. Надін також працювала керівником відділу
рецепції готелю та директором ресторанів, перш ніж стати виконувачем обов’язків
генерального менеджера в готелі Radisson Blu Hotel, Neubrandenburg в 2014 році.
У 2016 році Надін
Фернбахер приєдналася до команди Батумі як генеральний менеджер готелю.
У вільний час Надін
захоплюється спортом, зокрема бігом. Вона також любить подорожувати до великих
європейських міст, пізнавати культуру інших країн та їх смаки, зокрема кулінарні.
Порада від Надін Фернбахер
для тих, хто прагне досягти таких самих вершин - «Будуть злети і падіння, але
ви досягнете успіху. Бо поруч завжди будуть люди, які підтримають вас».
Для отримання
додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся: Yuliia Druzhynskaya,
Регіональний менеджер з маркетингу, Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil Yuliia.Druzhynskaya@radissonblu.com
+38 073 310 8788
|