Цикл регіональних конференцій
з інноваційного маркетингу Marketing Drive
Одеса • Харків • Дніпропетровськ • Київ • Львів
Що? | Регіональна конференція з інноваційного маркетингу Marketing Drive |
Де? | Львів, вул. Хуторівка, 35а. Конференц-зала Львівської бізнес-школи |
Коли? | 3 листопада |
Відгуки учасників конференцій Marketing Drive: Одеса • Харків • Дніпропетровськ • Київ
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
![]() |
Євген Пестерніков, керівник компанії HRPuzzle, тренер з розвитку бізнес-креативності, засновник клубу комерційних директорів Salesman-Club Сім принципів створення унікальної комерційної пропозиції Як же ми любимо розповідати нашому клієнту, що ми підготували для нього унікальну пропозицію. А після цього намагаємось йому обґрунтувати цю унікальність. Колеги, унікальність має бути очевидною та справжньою! Ну, звичайно, в тому випадку, якщо ми хочемо отримати прибуток вище середньогалузевого. |
![]() |
Жанн Смотрич, президент Українського маркетинг-клубу MarketingJazzz Маркетинг майбутнього чи майбутнє маркетингу Що необхідно знати про маркетинг 3.0, щоб успішно розвивати власний бізнес? |
![]() |
Валерій Пекар, президент компанії «Євроіндекс» Тренди та гроші. Як зловити вислизаючий прибуток? Люди, які займаються маркетингом, часто надто зосереджені на рекламі та PR, конкуренції та цінах. Адже маркетинг, насамперед, — це створення такої цінності, яку споживач обов'язково захоче купити. А чого ж він бажає? Щоб відповісти на це питання, ми відкриваємо сезон полювання за споживчими трендами. Ви дізнаєтесь про 24 базових тренди нашого часу, а ваше завдання — перетворити їх на гроші для себе та своєї компанії. І зробити це просто зараз. |
![]() |
Наталія Писаренко, кандидат економічних наук, професор Міжнародного Інституту Бізнесу, директор Центру маркетингових інновацій Міжнародного Інституту Бізнесу, керуючий партнер групи консалтингових компаній Одна ланка в ланцюзі подій, що спричинили зміну ринків. В доповіді мова піде про вплив роздрібних мереж:
– ціни,
|
![]() |
Олексій Виноградов, кандидат економічних наук, віце-президент з маркетингу Бізнес-школи „МІМ-Київ” Маркетинг та продажі: тандемні боєприпаси. Маркетинг та відділ маркетингу — це одне й теж? В чому причина вічного конфлікту? Відділ продажів — чи підпорядковується він маркетингу? Побудова системи дистрибуції: хто за що відповідає? Типові конфлікти. Створення спільного поля. Як помирити маркетинг та продажі. |
![]() |
Євген Шевченко, магістр з маркетингу, керівник інтернет-агенції UaMaster, сертифікований фахівець з інтернет-реклами (компанії «Бегун», «Яндекс»). Як випередити конкурентів за допомогою Інтернету
|
![]() |
Василь Масюк, видавець та редактор медіа-групи «Промінфо» (спеціалізовані та галузеві ЗМІ), тренер з продажів Вплив трансформації медіа на продажі та маркетинг
|
Вартість участі: 950 грн. з урахуванням ПДВ (ціна може змінюватись).
Передбачено знижки за кількість учасників від однієї компанії.
До вартості включено матеріали конференції та харчування (перерви на каву, обід).
Для участі необхідно:
КРОК 1. Пройти попередню реєстрацію
КРОК 2. Отримати і сплатити рахунок за участь.
КРОК 3. Зареєструватися з 10.00 до 10.30 в зоні реєстрації конференції.
Marketing Drive! Зарядись вітамінами для бізнесу!
Контакти Оргкомітету:
Ольга Чапляк, ochaplyak@lvbs.com.ua,
(032) 240-99-58,
Світлана Бондаревська, Bondarevskaya@eindex.kiev.ua,
Тел./факс: (044) 461-94-93, моб.067-504-01-49,
Марія Король, korol@marketingclub.org.ua,
(048) 799-58-77, (067) 609-85-98
Людмила Сметанина, Smetanina@eindex.kiev.ua,
Тел./факс: (044) 461-94-93, моб.066-345-68-39