|
|
Асоціація |
|
|
Конкурс |
|
|
Академія Комунікацій |
|
|
Пресцентр |
|
|
ПАРТНЕРЫ |
|
|
|
10.10.2011 |
Marketing Drive, Львів, 3 листопада |
Цикл регіональних конференцій з інноваційного маркетингу Marketing Drive Одеса • Харків • Дніпропетровськ • Київ • Львів
Що? |
Регіональна конференція з інноваційного маркетингу Marketing Drive |
Де? |
Львів, вул. Хуторівка, 35а. Конференц-зала Львівської бізнес-школи |
Коли? |
3 листопада |
Відгуки учасників конференцій Marketing Drive: Одеса • Харків • Дніпропетровськ • Київ
Зареєструватися
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
|
Євген Пестерніков, керівник компанії HRPuzzle, тренер з розвитку бізнес-креативності, засновник клубу комерційних директорів Salesman-Club Сім принципів створення унікальної комерційної пропозиції
Як же ми любимо розповідати нашому клієнту, що ми підготували для нього унікальну пропозицію. А після цього намагаємось йому обґрунтувати цю унікальність. Колеги, унікальність має бути очевидною та справжньою! Ну, звичайно, в тому випадку, якщо ми хочемо отримати прибуток вище середньогалузевого. Доповідь запропонує вам технологію з семи послідовних кроків, застосувавши яку до своєї бізнес-моделі, ви зможете побудувати впевнену основу диференціації свого продукту чи послуги. |
|
|
Жанн Смотрич, президент Українського маркетинг-клубу MarketingJazzz Маркетинг майбутнього чи майбутнє маркетингу
Що необхідно знати про маркетинг 3.0, щоб успішно розвивати власний бізнес? Як органічно інтегрувати інструменти інтернет-маркетингу у вашу існуючу бізнес-модель? Які завдання у бренду у взаємодії з поколінням соціальних мереж? Які тренди ми можемо використовувати для підвищення ефективності існуючого бізнесу? Що заважає сучасним компаніям ефективно використовувати інструменти інтернет-маркетингу у своїй роботі?
|
|
|
Валерій Пекар, президент компанії «Євроіндекс» Тренди та гроші. Як зловити вислизаючий прибуток?
Люди, які займаються маркетингом, часто надто зосереджені на рекламі та PR, конкуренції та цінах. Адже маркетинг, насамперед, — це створення такої цінності, яку споживач обов'язково захоче купити. А чого ж він бажає? Щоб відповісти на це питання, ми відкриваємо сезон полювання за споживчими трендами. Ви дізнаєтесь про 24 базових тренди нашого часу, а ваше завдання — перетворити їх на гроші для себе та своєї компанії. І зробити це просто зараз. |
|
|
Наталія Писаренко, кандидат економічних наук, професор Міжнародного Інституту Бізнесу, директор Центру маркетингових інновацій Міжнародного Інституту Бізнесу, керуючий партнер групи консалтингових компаній Одна ланка в ланцюзі подій, що спричинили зміну ринків.
В доповіді мова піде про вплив роздрібних мереж:
– ціни, – лояльність, – мультиканальність покупки, – шаблони поведінки;
- структуру роздробу;
- структуру та характер виробництва.
|
|
|
Олексій Виноградов, кандидат економічних наук, віце-президент з маркетингу Бізнес-школи „МІМ-Київ” Маркетинг та продажі: тандемні боєприпаси.
Маркетинг та відділ маркетингу — це одне й теж? В чому причина вічного конфлікту? Відділ продажів — чи підпорядковується він маркетингу? Побудова системи дистрибуції: хто за що відповідає? Типові конфлікти. Створення спільного поля. Як помирити маркетинг та продажі. |
|
|
Євген Шевченко, магістр з маркетингу, керівник інтернет-агенції UaMaster, сертифікований фахівець з інтернет-реклами (компанії «Бегун», «Яндекс»). Як випередити конкурентів за допомогою Інтернету
|
|
|
Василь Масюк, видавець та редактор медіа-групи «Промінфо» (спеціалізовані та галузеві ЗМІ), тренер з продажів Вплив трансформації медіа на продажі та маркетинг
- як змінюються сучасні медіа і як це впливає на поведінку споживачів;
- як адаптувати продажі до нової споживчої поведінки: цикл покупки vs цикл продажів;
- яку стратегію продажів обрати: операційні vs консультаційні vs партнерські продажі;
- що має знати продавець при операційних, консультаційних чи партнерських продажах.
|
|
Зареєструватися
Вартість участі: 950 грн. з урахуванням ПДВ (ціна може змінюватись). Передбачено знижки за кількість учасників від однієї компанії. До вартості включено матеріали конференції та харчування (перерви на каву, обід).
Для участі необхідно: КРОК 1. Пройти попередню реєстрацію КРОК 2. Отримати і сплатити рахунок за участь. КРОК 3. Зареєструватися з 10.00 до 10.30 в зоні реєстрації конференції.
Marketing Drive! Зарядись вітамінами для бізнесу!
Контакти Оргкомітету:
Ольга Чапляк, ochaplyak@lvbs.com.ua, (032) 240-99-58,
Світлана Бондаревська, Bondarevskaya@eindex.kiev.ua, Тел./факс: (044) 461-94-93, моб.067-504-01-49,
Марія Король, korol@marketingclub.org.ua, (048) 799-58-77, (067) 609-85-98
Людмила Сметанина, Smetanina@eindex.kiev.ua, Тел./факс: (044) 461-94-93, моб.066-345-68-39
Зареєструватися
Як проїхати
|
|
|
|
НОВИНКА |
В корпоративную библиотеку
|
|
|
|
|
|
|