Анастасія Войткевич, керівник відділу Корпоративних комунікацій та корпоративної соціальної відповідальності, компанія "Віннер Груп Україна"
Інструменти креативу. Як і де Ви знаходите нові ідеї для корпоративних проектів?
Нові ідеї народжуються спільно з командою у робочих зустрічах, де ми активно обговорюємо проблематику, кінцеві цілі та можливі методи того, як ці цілі можуть бути досягнуті. Головний критерій таких зустрічей – не ставити жодних жорстких рамок для обговорення, що дає змогу вільно висловлювати потік ідей та креативу.
Удосконалення внутрішніх бізнес-процесів компанії – окремі зустрічі, які направлені більшим чином на аналіз статистики, фактів та проблематики, яка перед нами стоїть. Кінцева ціль таких зустрічей - пошук можливих рішень, які удосконалюють процес або вирішують певну задачу по автоматизації.
Корпоративні івенти.
«Віннер» багато проводить як внутрішніх івентів, направлених на співробітників компанії, так і зовнішніх, направлених на партнерів по бізнесу – власники та керівники дилерських центрів. Щороку компанія проводить дилерські конференції по кожному з брендів, де обговорюються стратегічні питання розвитку, планів та майбутніх проектів мережі. Ми також проводимо форуми, присвячені одній з головних цінностей компанії – клієнтоорієнтованість.
Серед внутрішніх івентів для співробітників ми робимо великий фокус саме на залучення людей у соціальні активності компанії, такі як день донорства, який минулого року був приурочений до святкування свята Хеловін, Пробіг під каштанами, збір речей на благодійність. У нас також є власні традиційні святкування, так, наприклад, ми завжди запрошуємо колядників на свята, шануємо день вишиванки і святкуємо його в українських традиціях.
Ми проводимо тімбілдінги в середині департаментів компанії, а також великі корпоративні святкування, що налічують понад 600 людей. Минулий Новий рік команда «Віннер» відсвяткувала під гаслом «Winner Magic Silver Night»: інтерактивні фото-зони, танці та фуршет.
Корпоративні медіа.
«Віннер Груп Україна» має власний внутрішній корпоративний сайт, на якому представлені всі напрями нашого бізнесу та всі централізовані функції. Кожному співробітнику дуже зручно знайти всі необхідні для його роботи документи та інструкції або просто ознайомитися з тим чи іншим відділом/брендом/напрямком. У нас є багато зовнішніх проектів, найцікавішими з яких є Traffic Challenge – це програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді, де за рахунок анімаційних відео показані базові правила безпеки в автомобілі, публікація відео компанії на ресурсі Bit.ua з неформальним проведенням інтерв’ю керівництва компанії. Ми регулярно проводимо опитування співробітників щодо їх задоволеності компанією в цілому або щодо їх ставлення до корпоративної соціальної відповідальності тощо. Соцмережі ми використовуємо не лише для просування наших брендів та послуг на ринку України, а і як джерело пошуку кваліфікованих кадрів з використанням сучасних технологій SMM.
Традиції.
Кожен новий співробітник, який долучається до команди «Віннер», у перший свій робочий день проходить не тільки формальні процедури з оформлення документів, але і отримує певний комунікаційний меседж. Співробітнику надається його особиста книга «Winner Handbook», де зазначені місія та цінності компанії, яким слідує кожен у нашій команді, а також його чекає перегляд короткого фільму про компанію, який присвячений історії розвитку компанії в Україні та святкуванню 25-ої річниці «Віннер». Також ми маємо музей, де зібрані всі нагороди та відзнаки «Віннер» за роки існування в Україні, а також всі видання корпоративних газет та журналів.
Корпоративне навчання.
Центр навчання нашої компанії – це «Віннер Коледж», окремий підрозділ, що належить до відділу персоналу та організаційного розвитку. Саме «Віннер Коледж» формує програми кар’єрного та професійного розвитку персоналу. Також у «Коледжі» працюють технічні фахівці, що навчають майстрів із понад 40 дилерських центрів обслуговувати автомобілі шести брендів «Віннер» – Форд, Вольво, Ягуар, Ленд Ровер, Порше і Бентлі.
Серед ресурсів «Коледжу» і бібліотека, де кожен може обрати книгу із особистого й професійного розвитку.
Чудовим прикладом обміну досвідом є «Winner Digital Day», який вже двічі організовував «Віннер» для понад 100 колег із дилерських центрів. Мета заходу – поділитися останніми новинами і трендами у сфері діджитал. Соціальні мережі, месенджери, чат боти, стимулювання маркетингових продажів, креатив, інновації, мобільні розробки, важливість чистоти та повноти бази даних, по яким приймаються важливі бізнес-рішення і на якому зав’язана більшість аналітики – про усе це фахівці з провідних діджитал-агенцій Wideworks, Spark Foundry, 1plus1Digital, The Makeapp розповіли маркетологам та директорам автомобільних дилерських центрів.
Які духовні цінності, що закладені у бренд вашої компанії, надихають Вас кожного дня приходити на роботу?
«Віннер дбає про Україну». Це гасло, що об’єднує наших колег, партнерів, благодійні організації, інвесторів, постачальників… «Віннер» веде бізнес із думкою про країну і кожного окремого співробітника. Наші цінності – Порядність, Постійне вдосконалення, Професійність, Люди і Перемога – є в кожному нашому кроці, в кожній сфері діяльності «Віннер Груп Україна». Ми всі разом радіємо результатам, досягаючи їх гуртом, ми разом долаємо нові виклики і змінюємо усталені мантри. Наш відділ, Корпоративних комунікацій та корпоративної соціальної відповідальності, опікується соціальними та благодійними проектами компанії. Коли ми щодня занурюємось у добрі справи, підтримуємо одне одного у спільних соціальних акціях, як от донорство крові, тоді ще більше відчуваєш, що ми одна родина, і усвідомлюєш цінність щоденної роботи кожного з нас. |