Ольга Шатіло, засновниця творчої агенції «Lavanda LQ»
Ваша історія: в яких компаніях працювали? Як
розвивається Ваша кар'єра? Які цінності вкладали, коли створювали власний
бізнес?
- Більше 10 років я працювала у
Видавничому Будинку - Едіпресс Україна. Тому, як створювати видання,
коммунікацію з клієнтами та саме цей ринок знаю з практики, а не тільки з
теорії. Це був дуже цікавий, глибокий та різносторонній досвід, який і дав
основу для своєї справи. Основні цінності творчої агенції «Lavanda LQ» -
відноситись з любов’ю та робити якісно
корпоративні видання. Які є однією з основних видів нашої діяльності. Маючи в
команді професійних журналістів, дизайнерів, фотографів, стилістів ми робимо
дуже багато цікавих проектів (каталоги, брошюри, електроні вітальні листівки,
пишемо контент для сторінок соціальних мереж, робимо фотосесії та інше, під ключ). Кожний проект – це дуже
творчий процес, який дає можливість реалізовувати креатив, ідеї та потенціал
команди.
Які тренди в комунікаціях з цільовими
аудиторіями ви вважаєте найбільш актуальними в 2018 році?
• Креатив. Ми презентуємо не товар, ми даруємо споживачу емоції та
переживання. Сучасні технології дозволяють споживачам поринути у віртуальний
світ емоцій та отримати споживацький досвід ще до того, наприклад, як вони
стали власниками нового авто чи гостем готелю в реальному житті.
•
Своєчасне та точне інформування. Отримуючи зворотній зв‘язок від
споживачів, ми контактуємо саме з тими аудиторіями, які хочуть чути про
продукт, що, звісно, ефективніше, ніж намагатися переконувати людей, яким це
нецікаво.
•
Етика. Дотримуватися чітких норм етичного використання і зберігання
персональної інформації - це ключова умова етичності бізнесу у взаємодії з
громадськістю. А отже - основа суспільної довіри до бренду.
Які інноваційні інструменти комунікації Ви
використовуєте і як визначаєте їх ефективність?
Соціальні мережі, корпоративні сайти,
соціальні медіа-релізи – невеликий перелік сучасних інструментів, якими
користується наша компанія. У сучасних умовах виграє не сильний та великий, а
швидкий та рухливий, тому швидка та точна реакція на відгуки аудиторії при
використанні того чи іншого медіа каналу є запорукою успіху.
На що варто орієнтуватися для пошуку
мотивації в роботі? Ваші побажання колегам.
Коли тобі подобається, те що ти робиш, коли ставлення до будь-якого проекту, як до свого, то це мотивує мене і команду.
Насправді «пошук мотивації» – вид лінощів. Ти або хочеш творити або ні. Але якщо в команді відчувається брак мотивації варто орієнтуватися на вічні цінності: місія людини в житті, творення як продовження себе в майбутньому.
Ваші хобі, що Вам приносить найбільше задоволення під час відпочинку, від чого Ви відчуваєте стан потоку і енергетичну підзарядку?
Мандрувати, 2-3 дні у новому місці дає такий заряд енергії. Читати книжки. Вчитись новому.
|