Про драйв і креатив в статті команди Агрохолдингу "Миронівський Хлібопродукт":
Катеріна Корченко, начальник відділу внутрішніх і зовнішніх комунікацій;
Анна Куренкова, менеджер зі зв'язків з громадськістю;
Світлана Сурова, менеджер внутрішніх і зовнішніх комунікацій;
Катерина Хорунжа, фахівець зі зв'язків з громадськістю;
Марина Юрковська, фахівець з медіа-планування.
Інструменти креативу
Створення нових ідей – це не лише натхнення та щасливий випадок, це й копітка попередня робота: проведення зустрічей, спільні зусилля команди та активний пошук цікавих рішень. Часто ми збираємо брейн-шторми з одного приводу, а знаходимо ідею зовсім для іншого, і це правильно, адже обмежувати політ думки та фантазію не варто.
У нас є обслуговуючі сервіси – айті, фінанси тощо. Решта співробітників – це їхні клієнти, і вони можуть подати свої ідеї щодо того яким вони хотіли б бачити сервіс, яку нову послугу отримати.
Корпоративні івенти
Цікаві ідеї вже надають ентузіазму – хочеться потішити своїх колег цікавим та яскравим форматом привітання зі святом. Наприклад, ми тематично святкуємо День козацтва і День Миколая. Козацькі атрибути та побажання (веселому баламуту та гетьману) й оригінальні смаколики (sweet dreams MHP) дарують гарний настрій на цілий день не лише тим, для кого ми це робимо, а й нам. Погодьтеся, робити подарунки та бачити щиру емоцію радості інколи приємніше, аніж отримувати.
Конкурси, корпоративи – це все знайомить нас ще ближче та робить не лише колегами, а й справжніми друзями.
Корпоративні медіа
Наша гордість – це міні-серіал про життя компанії МХП stories, він викликає чи не найбільший ажіотаж серед наших колег та б’є всі рекорди за переглядами. А зараз, крім того, ще й підкорює загальнонаціональне телебачення. Уже стартував другий сезон з новими ведучими, до вибору яких долучились співробітники компанії. Кожна серія розповідає про важливу подію у компанії або про якесь підприємство. У агрохолдингу працює понад 28 тис. осіб і у них має бути спільний інформаційний простір. Саме тому ми не обмежились МХП stories і створили MHP Channel. Тут і МХП news, і освітній курс для стратапів How to startup та багато іншого.
Минулого року у компанії запрацював чат-бот MHP-assistant – це персональний помічник, який готовий допомагати вам 24/7, варто лише попросити його, тобто поставити запитанняJ
Ще один канал внутрішньої коммункації – це наш журнал MHP Life. Яскравий, презентабельний та інноваційний він викликає захоплення не лише наших співробітників, а партнерів та друзів компанії.
Традиції
Для нових співробітників в компанії є програма адаптації, у рамках якої ми знайомимо новачка з історією компанії, її розвитком та її підприємствами. До речі, тут нам в нагоді стають VR-екскурсії нашими виробничими потужностями та центральним офісом.
Корпоративне навчання
Уже рік у нашій компанії працює Центр Розвитку. Аби потрапити до нього, людина має написати есе, за результатами якого її приймають до Центру Розвитку. З цього моменту починається активна робота експертів з нашим співробітником: для нього створюється план розвитку. Цей план включає перегляд освітніх відео, відвідування семінарів, тренінгів тощо. Співробітники ЦО часто відвідують виставки тієї галузі, у якій вони працюють. Для агрономів підприємств регулярно влаштовуються навчання, до проведення якого залучається головний агроном МХП. Відділ діджиталізації компанії також проводить навчання на місцях, адже робота з сучасними системами (геоінформаційною, арм агронома) потребують певних знань та навичок.
Цінності компанії – це принципи та норми, які регулюють її діяльність на всіх рівнях, допомагають подолати випробування ринку, реалізувати стратегію і досягти поставлених цілей. У нашій компанії успішно формують сучасний і ефективний підхід до роботи такі цінності: мотивація, адаптивність і здатність до вдосконалення, професіоналізм, орієнтація на результат, відкритість. Той момент, коли ти розумієш, що твої колеги сповідують ці цінності, надихає та мотивує. Кожен має розуміти, що атмосфера у колективі залежить від кожного з нас. Стався до людини так, як ти хотів би, щоб ставились до тебе. Якщо у тебе є претензії до когось. Спочатку придивись до себе, чи не провокуєш ти своїми вчинками, поведінкою, таке несправедливе, на твій погляд, ставлення. Атмосфера, мотивація є тим фундаментом, на якому стоїть продуктивність. І цей фундамент потрібно будувати якісно та надійно, адже він буде слугувати не один рік.
|