Одними з найпомітніших сучасних тенденцій розвитку корпоративних медіа є їх поступове наближення до формату традиційних якісних видань і насичення змісту корисним для споживача пізнавальним контентом. Найуспішніші приклади свідчать, що досягти цього можна лише завдяки підвищенню інтелектуальної цінності таких проектів. Це підтверджує і досвід лідера мобільного зв’язку України — компанії "Київстар".
Практичний кейс з монографії Оксани Тодорової "Інновації в комунікаціях"
Свою історію компанія розпочала ще у 1994 р., а 9 грудня 1997 р. у мережі мобільного зв’язку "Київстар" пролунав перший телефонний дзвінок. У 2004 р. компанія вивела на ринок перший в Україні міжнародний молодіжний мобільний бренд — DJUICE. Сьогодні "Київстар" — оператор №1 на ринку мобільного зв'язку. Його послугами користується кожен другий українець. Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн осіб.
З-поміж десятка корпоративних медіа-проектів, які реалізовує компанія, ми виокремили два, на наш погляд, найцікавіших: щомісячний клієнтський журнал "Твій номер" для абонентів "Київстар Бізнес" та щоквартальний огляд найкращих бізнес-книг "Київстар Бізнес Дайджест". Об'єднує ці видання те, що вони ґрунтуються на концепції так званої доданої інтелектуальної вартості. Названі часописи надають концентровані професійні знання, що мають цінність для власників бізнесу, топ-менеджерів, маркетологів, які є клієнтами мобільного оператора. Подаються ці знання під егідою і в контексті корпоративних цілей і завдань компанії "Київстар". Обидва проекти є елементами програм лояльності та розвитку партнерства зі споживачами, а також маркетинговим інструментом просування послуг. Так, читачі журналу мають змогу безкоштовно замовити бізнес-комплект для підключення співробітників, який містить дві сім-картки "Київстар Бізнес".
Аудиторія журналу "Твій номер" — представники малого та середнього бізнесу, тому природно, що тематичні вектори видання спрямовані на читацькі інтереси саме цієї групи. Окрім корпоративних новин "Київстар", у ньому висвітлюються перспективні ніші для бізнесу, новітні технології продажів, можливості використання телекомунікаційних технологій у підприємництві, подаються кейси найуспішніших компаній. Не менш корисні практичні поради: як побудувати власний бренд у малому та середньому бізнесі, що потрібно робити, аби перемагати у державних і корпоративних тендерах, як забезпечити мотивацію персоналу. Загалом журнал "Твій номер" є вдалим прикладом розширення ділових рамок стосунків між компанією та її клієнтами, а також розгортання комунікаційної активності на тематичній території споживача.
"Менше слів — більше справи". Цей девіз якнайкраще відбиває концепцію "Київстар Бізнес Дайджест", що містить огляд обраних книг, присвячених менеджменту та маркетингу. Видання адресоване менеджерам із прогресивним мисленням, провідним експертам компаній — усім, хто зацікавлений у самоосвіті, постійному вдосконаленні навичок і знань. Високий редакційний рівень опрацювання матеріалів до стану квінтесенції ідей дає змогу читачеві кожного випуску дайджесту буквально за годину отримати глибоке уявлення про зміст чотирьох найбільш цікавих і актуальних ділових книг. У такий зручний спосіб тут можна ознайомитись із бестселерами "Як зачаровувати людей" Гая Кавасакі, "Правила прибуткових стартапів" Верна Харніша, відомим кейсом "Дао Toyota" Лайкера Джеффрі, а також з історією легендарного Стіва Джобса в однойменній книзі Айзексона Уолтера. Книги для огляду обирають не випадково — цьому передують опитування менеджерів вітчизняних компаній.
Завдяки високій інтелектуальній цінності контенту та професійним підходам до його формування проект "Київстар Бізнес" Дайджест" неодноразово здобував Гран-прі та інші найвищі нагороди Конкурсу корпоративних медіа України.
Джерело: Оксана Тодорова, монографія "Інновації в комунікаціях", 2015 |