Оксана Тодорова в facebook Оксана Тодорова в LinkedIn Ассоциация Корпоративных Медиа в Twitter Ассоциация Корпоративных Медиа ВКонтакте Ассоциация Корпоративных Медиа в facebook официальный сайт ФОРУМА
корпоративные коммуникации главная      инновационные инструменты написать письмо     корпоративное обучение добавить в избранное     вход/регистрация
Ассоциация Корпоративніх Медиа подробнее о конкурсе
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал
Асоціація
Конкурс
Академія Комунікацій
Пресцентр
ПАРТНЕРЫ
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
Sharks agency
Де черпати ідеї для текстів, або Як «зафрендити» Музу?

Я знаю, що нічого не знаю. З цією проблемою рано чи пізно зіштовхується кожен копірайтер, незалежно від рівня кваліфікації, досвіду чи кількості регалій. Як повернути Музу і що робити, якщо вона образилася всерйоз та надовго?

«Знав би, де впаду, підстелив би соломку…»

Йдеться про те, як запобігти творчій кризі та підготувати такий собі «недоторканий запас» ідей.

Професійний копіратер завжди у творчому пошуку, тому усі оригінальні фрази / ідеї / думки відразу записує. Андрій Савєльєв, продюсер програми «Вечірній Ургант», на одній з конференцій розповідав, що під час обговорення чергової теми для шоу усі ідеї записуються на окремих аркушах. Ті ідеї, які не «пішли» в ефір, складаються у спеціально відведене відро для сміття, а у період творчого застою (такий за період існування програми мав місце лише двічі) виуджуються і пускаються в роботу.
Які варіанти «підстелення соломки» є також безпрограшними?

Поради для періоду творчої кризи

Спілкування – ключ від усіх дверей

Чим ширший діапазон знайомств, тим краще. Часто люди, які постійно працюють разом, починають приблизно однаково мислити. А це зводить усі оригінальні ідеї нанівець. Фактично це – болотце, з якого потрібно час від часу вибиратися. Деколи сказана кимось фраза перетворюється у потужний слоган. Так, вислів маленької дівчинки: «А ты налей и отойди» на довгі роки перетворився на слоган соків «Моя семья».


Настільна книга – добре, а дві – краще

Сподобалася цитата – випиши у блокнот. Ось один з головних принципів читання літератури серед копірайтерів. Неважливо, який це жанр – детектив, наукова фантастика чи публіцистика. Головне, щоб фраза чи приклад були яскравими та миттєво запам’ятовувалися. Одними з найбільш корисних, на нашу думку, є книги рекламного генія Клода Хопкінса «Моя жизнь в рекламе» и «Реклама. Научный подход», Рей Сісодіа, Девід Б. Вольф «Фирмы, несущие любовь», Йона Бергер «Заразительный. Психология сарафанного радио».


Блоги «гуру» та просто цікавих людей

Читаючи тексти інших копірайтерів, неможливо чомусь не навчитись. Перша порада, яку дають «зубри» копірайтингу молодим-зеленим: «Перед тим, як сформувати власний стиль, потрібно навчитися копіювати чужий». У блогах професійних копірайтерів можна знайти прірву корисної інформації: посилання на статті, фільми, приклади найбільш відомих цитат і т.д. Достатньо полистати блог Еліни Слободянюк (чи не найвідомішого копірайтера на теренах України), щоб у цьому переконатися.


Спеціальна література

На щастя, часи, коли про копірайтинг не знали майже нічого, залишилися давно у минулому. Еліна Слободянюк «Настольная книга копирайтера», Ольга Соломатіна «Писать легко. Как писать тексты, не дожидаясь вдохновения», Дж. Майкл Віллард «Пиарщик», Лілія Мамлеева, Валентин Перция «Анатомия бренда», Мартін Ліндстром «Чувство бренда», Майкл Стелзнер «Контент маркетинг», Ігор Манн, Дмитро Турусин «Точки контакта» – список можна продовжувати безкінечно.


Фільми, музика, театр та інші творчі жанри

Чужі історії успіху завжди мотивують, особливо, коли їх герой чимось нагадує самого себе.

А які прийоми для стимулювання творчого процесу та приборкання норовливої Музи використовуєте ви?



Источник: Sharks agency

инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
НОВИНКА
В корпоративную библиотеку

инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr


НОВОСТИ
15.01.2022
Запрошуємо до оновленої версії сайту АКМУ
08.07.2020
Smart Prime: добрая традиция продолжается
08.07.2020
Анонсовано переможця Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020
Архив НОВОСТИ инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
СОБЫТИЯ
01.09.2019
Инновации в коммуникациях. Тренды 2020
22.05.2019
Корпоративная культура
24.04.2019
Эффект Медичи
Архив СОБЫТИЯ инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
СТАТЬИ
Ассоциация корпоративных медиа Украины
Інсайти з бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020»
Cannes Lions в Україні
У Києві відбувся IV Форум Креативних Індустрій
Фредрик Харен
Бизнес-креативность - это тот навык, без которого невозможно представить современного лидера
Архив СТАТЬИ инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
ГОСТЕВАЯ
Мир креативности перед лицом цифрового хаоса
Фредрик Харен о формуле креатива и идеальном сценарии жизни
Biosphere Corporation
Ми прийняли виклик поставити «Біосферу» на один комунікаційний щабель з P&G, Henkel, Johnson&Johnson і робимо це через креатив
CooperHunter
Секрети успіху Cooper&Hunter
Архив ГОСТЕВАЯ инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
Вход для членов ассоциации инновации в коммуникациях, корпоративное обучение, перезагрузкасоксанойтодоровой, корпоративная газета, корпоративный журнал, газета компании, внутренний pr
© 2006-2017
Ассоциация Корпоративных Медиа Украины
Все права защищены
Сайт создан
в дизайн-студии компании BARBART