представляємо Вам травневий випуск нашого дайджесту.
Весна несе із собою оновлення, надії, підсилює впевненість і віру у нашу Перемогу, надає бажання змінюватись і вчитись новому. Весна дарує нові мрії.
Сакральний зміст цього періоду – очищення від застарілого, входження у новий цикл – фазу зростання, цвітіння, натхнення. Весна надає крила.
Ми поговоримо з вами про вихід нової книги «Корпоративні комунікації: свіжий погляд», дізнаємось про великий обсяг роботи, який реалізують компанії Acino в Україні, Lantmännen Cerealia UA, Ferrexpo Ukraine, Нова Пошта, Biosphere Corporation, Тедіс Україна, Carlsberg Ukraine, Interpipe, ДТЕК Енерго для наближення Перемоги України, зануримось у сенси українського культурного коду в комунікаціях бізнесу та дізнаємось нові практики для оновлення й підсилення життєстійкості.
Бажаємо цікавого та корисного читання.
Наближаємо Перемогу України і розвиваємось разом!
З повагою, Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України
•Інтерпайпз Victor Pinchuk Foundation відкрили перший центр реабілітації військовослужбовців у Дніпрі •Biosphere Corporationзвітує про міжнародну благодійну ініціативу в країнах Європи – Support Ukrainians, метою якої є допомога українським дітям •Acino в Українівиступила одним з партнерів проєкту «Мобільні госпіталі для перемоги»•Нова Поштаз КП “Київський метрополітен” зробили проєкт, який мотивує українців підтримувати наших захисників і волонтерів та підбадьорює під час повітряних тривог•Lantmännen Cerealia UA провела опитування серед співробітників і розповідає про єдність і високу культуру Лантманнен•Carlsberg Ukraineдолучився до ініціативи Життєлюб — «Обід без обід»•IPay.ua – розвиває корисні фінансові звички для добробуту•БФ “Пробіг під каштанами”запрошує на 30-й ювілейний пробіг заради маленьких сердець, заради майбутнього•
Презентовано першу в Україні монографію, присвячену корпоративним комунікаціям — «
Корпоративні комунікації: свіжий погляд». Її автори — фахівець-практик у галузі управління
репутацією Євген Загорулько та доктор наук із соціальних комунікацій, професор Навчально-наукового
інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. Дмитро Олтаржевський провели серйозну дослідницьку
роботу. Їхня праця містить 360 сторінок, 560 посилань переважно на закордонні
публікації, 17 репутаційних кейсів і близько десятка авторських моделей.
Переглянути фото ➧
Відгуки лідерів думок,
перших читачів книги «Корпоративні комунікації: свіжий погляд»:
•Євген Веліканов, CEO iPay.ua•Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmаnnen AXA•Максим Білявський, Голова наглядової ради ПрАТ «Запоріжабразив»•Віта Пасічник, засновниця та шеф-редакторка жіночого онлайн-журналу Ukrainky.com•Євгенія Лепеха, HR & Digital Marketing Manager at Lantmännen Cerealia UA•Валентина Дячук, зав.кафедрою НАКККІМ•Анфіса Сіньова, директорка з маркетингу PrintStore Group•Раїса Ландар, готельєр вищої ланки•Олексій Радян, СЕО мережі «ЖАН niche concept»•
“Національні українські цінності, інновації і креатив у корпоративних комунікаціях сучасного бізнесу”Оксана Тодорова, президентка Асоціації корпоративних медіа України виступила на міжнародній науково-практичній конференції і представила колегам наступні кейси: «Вишита Краса. Зроби свою!» від компанії Acino в Україні; календар «Переможний 2023» від «Інтерпайп»; корпоративний календар Syngenta & Ukraїner; календар «Святкуймо разом! Пишаємося своїм!» від команди «Донбасенерго»; соціальний проєкт «Ми однієї крові», який реалізований за ініціативою ПУМБ; креативний кейс з арт-складовою від компанії Credit Agricole; корпоративний фільм «Все переплавимо» від «АрселорМіттал Кривий Ріг»; корпоративний фільм «Жнива під час війни» від Групи компаній Ferrexpo; Розмовний клуб «Лю українську» від компанії Нова пошта. А також корпоративні проєкти компаній Lantmannen Axa, TEDIS Україна, ДТЕК Енерго, Фармак.
Презентовані на конференції приклади корпоративних проєктів несуть в собі код української нації, залучають, інформують, мають інноваційну складову. Вони надихають на єднання, внутрішню трансформацію і нашу спільну Перемогу.
Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» - це обмін досвідом, спільний пошук сенсів, можливість разом
переплавити болючий досвід воєнного часу на стійкість. Це підживлення креативних акумуляторів і можливість вийти
на якісно новий професійний рівень.
Мета конкурсу – надихнути кожного учасника на розвиток, підтримати прагнення вдосконалювати професійні навички.
Сучасний бізнес – це другий, економічний фронт. Тому покращення ефективності діяльності фахівців з маркетингових комунікацій
наближає нашу спільну перемогу.
Шановні колеги, щиро дякуємо за зворотний зв'язок, за Ваші листи.
Це дуже надихає! Намагатимемося і далі піклуватися про Ваш розвиток. Раді бути корисними!
Якщо у Вас є чимось поділитися чи є бажання стати героєм гостьової рубрики - ласкаво просимо.
Пишіть у особисті повідомлення або на ел.адресу: oksana.todorova@gmail.com.
Ми відкриті для співпраці: corpmedia.com.ua/umovy-vstupu/