Шановні колеги, ми підводимо підсумки роботи за 2018 рік. Що змінилось, які тенденції дозволяють краще підготуватись до майбутнього?
Рік – це дуже коротка дистанція. Тому подумки я повернулась у період заснування нашої громадської організації. Отже, «Асоціація корпоративних медіа України» розпочала свою діяльність у вересні 2006 року. За цей період ми видали шість книжок, провели тринадцять Бізнес-форумів та безліч круглих столів і зустрічей. За тринадцять років щорічного проведення конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» на розгляд нашої команди експертів (членів журі конкурсу) було подано більш ніш 1000 корпоративних проектів. Тому щороку ми можемо відстежувати зміни у формі та наповненні - у технологіях, настроях і сподіваннях, тематичних векторах та вподобаннях тих чи інших інструментів корпоративних комунікацій.
Можна впевнено сказати, що сьогодні бізнес прийшов до важливого висновку: з кожним сегментом аудиторії треба розмовляти на її мові, у зручному для неї форматі. У довгостроковій перспективі вкладені у корпоративні канали комунікації кошти формують стабільну репутацію. Тому варто цьому вчитися, варто придивлятись, які інструменти застосовують колеги з інших компаній та галузей.
У цьому році у конкурсі взяли участь 119 проектів, і я впевнено можу сказати, що поступово ми переходимо на новий рівень комунікацій. З’являється глибина, контент каналів комунікацій вже оперуює не просто фактами, та націлений на вчасне інформування аудиторії. З’явилась системна інтеграція з цінностями брендів. Якщо мова йде про внутрішні комунікації, то наочно видно, в яких компаніях працює сильний HR-департамент, і наскільки їхня співпраця з фахівцями з піару та маркетингу компанії дає ефект синергії.
Так! Ми бачимо діджиталізацію, і з кожним роком в конкурсі представлено все більше електронних форматів медіа. Наприклад, технології створення відео сьогодні настільки спростились і зменшились по собівартості, що цей формат використовує майже кожна компанія. В категорії «корпоративний фільм» було подано в чотири рази більше саме відео-проектів, у порівнянні з минулим роком. Є тенденція оновлення електронних представництв – кілька компаній розробили нові сайти, інші планують зробити це у 2019. Але водночас частина компаній усвідомила важливість видання саме паперових версій журналів чи газет. І цей крок пов'язаний з тугою споживача за чимось справжнім, за бажанням потримати в руках і відчути додаткові емоції від класичного формату журналу.
Отже, можна сказати, що ми симетрично йдемо двома шляхами, які водночас важливі. Це поступове освоєння нових технологій – створення електронних видань, власних відео-каналів для спілкування з усіма зацікавленими сторонами організації. Ми дійшли до необхідності розробки корпоративних мобільних додатків для співробітників, з можливістю мати миттєвий доступ до кожного колеги у будь-який час, або функції подивитись через камеру чи є черга у кафетерії компанії. Ми 24/7 наповнюємо електронні представництва компанії в усіх існуючих соцмережах. Ми вже знайомимось з роботою чат-ботів, які відкривають широкий обрій для масштабної комунікації зі споживачами. Але ми також створюємо офлайн-формати комунікацій – живі зустрічі, ми пишемо і друкуємо паперові видання, книжки та звіти, даруємо корпоративні сувеніри, вкладаючи у кожен проект частину свого серця.
У 2018 році на заходах, що організувала наша Асоціація, ми послухали 27 доповідей наших колег. Формат Smart Prime сподобався нашим слухачам і ми плануємо його розвивати і у 2019-ому. На форумі інновацій з доповідями виступили 18 експертів. Ми і надалі відчуваємо важливе покликання розповідати вам про цікавий досвід, інсайти та досягнення фахівців з піару та маркетингу більш ніж 70 компаній України. Ми прагнемо, щоб кожен з вас мав змогу побачити приклади медійних проектів з міжнародних та вітчизняних компаній і навчатись на кращих здобутках колег. Ми прагнемо давати можливість кожному, хто бажає усвідомити власний досвід, розповідати про свої здобутки.
Ми вдячні за співпрацю членам журі: Ірині Кузнєцової, Дмитру Олтаржевському, Марії Бородай, Максиму Білявському, Олексію Педосенко, Наталії Волошиної.
Дякуємо за співпрацю учасникам конкурсу: “Миронівський хлібопродукт”, Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорация "Биосфера", "ДТЕК ЕНЕРГО", Група "РОСТОК-ХОЛДИНГ", «АГРОМАТ», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, "Брокард Украина", АСІНО в Україні, «МРІЯ ТРЕЙДИНГ», Grand Admiral Resort & SPA, SoftServe, «Киевстар»,"ВІННЕР ІМПОРТС УКРАЇНА, ЛТД", Imperial Tobacco Ukraine, Група Ukrlandfarming, "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Управляющая компания Ribas Hotels Group, НЭК «Укрэнерго», Ощадбанк, "Бадер Україна", ПУМБ, Infomir Group, «Укргазвидобування», Міжнародний аеропорт "Бориспіль", "Лемтранс", Visotsky Consulting Kiev, ТРЦ Gulliver, Cooper&Hunter, ГК "Маркет Універсал", «Фармак», Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, ELEKS, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, Группа Морских Терминалов ТИС, "Агроскоп Интернешнл", Компания “Сингента”, Компания “Корпоративные медиа. Вейсберг и партнеры”, НПП "Заря", Lizard Soft, Державна служба геології та надр України, EPAM Ukraine, «Лантманнен Акса», "Укргазвидобування", INTEGRITES, "Прикарпаттяобленерго", "Вернум Банк", КЮЗ, Агентство маркетинговых коммуникаций «Linea12/ETC», Агентство маркетинг-сервисов ADSAPIENCE, "АрселорМіттал Кривий Ріг", СТЕП Трейдинг Компани, GST Group, CORUM Груп.

Наша щира подяка партнерам: Coca-Cola, Lantmannen АХА, Global Spirits, PrintStore Group, HeadHunter; «Маркетинг і Реклама», reklamaster.com, Advanter Group, АВІРСУ, Archers, МАМІ, «Апостроф», ICC, «Event Україна», Lightfield Production; «Лазерит», «Евросувенир», «Перша Українська Сувенірна компанія», АВІРСУ, Видавництву «Кальварія».
Дякуємо експертам за доповіді та співпрацю впродовж року.
Ми впевнені, що корпоративні комунікації – це відображення системи мислення команди кожної компанії і щороку інструменти комунікацій будуть продовжувати модернізуватися. Завдяки новим технологіям вже простіше спілкуватись у двосторонньому форматі, створювати унікальний контент, який відображає візуальний образ, та сенси - систему цінностей бренду. Це дуже цікавий шлях, в якому немає кінцевого пункту призначення. Це подорож, головною складовою в якої є самовдосконалення, навчання і постійні зміни.
Тому я бажаю кожному з вас задоволення від реалізації власного призначення, радості від кожного дня роботи, нових ідей і натхнення, прагнення отримувати більше повноважень, навичок і знань. Вкладайте в кожний проект живі емоції, глибокі сенси, що здатні змінити світ на краще. І нехай новий 2019 рік стане роком нових досягнень і гармонійної цікавої подорожі. В світі змінеться те, що зможемо змінити кожна країна, кожна компанія, кожен із нас!
З повагою, Оксана Тодорова і команда АКМУ
|