Корпоративний фільм компанії "УКРТРАНСГАЗ" присвячено 30-річчю
газокомпресорної служби "Орловка" - крайньої південної точки української
газотранспортної системи, через яку подається блакитне паливо для споживачів
балканських країн.
Оксана Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа України:
Майбутнє вже настало,
просто воно ще нерівномірно розподілене. У відділах зв'язків з громадськістю
з'являються дрони для панорамної відеозйомки. Співробітники компаній знімають і
самостійно озвучують документальні фільми.
Конвергенція інформації в єдиний
потік дозволяє на високому професійному рівні проводити прямі ефіри, бути на
передовій у гарячих точках країни, розміщувати слайд-шоу візуального контенту,
проводити конкурси талантів співробітників, залучати і мотивувати, чути запити і
відповідати інформаційним потребам кожного сегмента ЦА.
Сьогодні ми
володіємо такими ресурсами, які ще років десять тому були не доступні цілим
державам! Зросла роль особистості. І те, які ми досягнемо результати, наскільки
будемо продуктивно розпоряджатися ресурсами, вивчати і впроваджувати інновації,
залежить наше майбутнє. Натхнення і цілеспрямованість, знання і вміння,
навчання протягом усього життя, постійний розвиток - відмінна платформа для
формування репутації бізнесу.
Дякуємо Максиму Білявському,
начальнику відділу зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ “УКРТРАНСГАЗ”, за
співпрацю і коментар в наш 15-ий випуск Розвиваючого Дайджеста АКМ про
масштабні дивовижні проекти з душею: /presscenter/articles/events/