«Хочеш писати романи і сценарії? Ми навчимо. Пиши і дихай!» — закликають автори курсів для письменників. Шити — легко! Малювати — просто! Вишивати — елементарно! Випікати й готувати — здорово! Будь-яке плаття своїми руками можна пошити під керівництвом інструктора у спеціалізованому хабі. Картину з будь-яким сюжетом написати в арт-студії у супроводі художника-наставника. Успішна бізнес-вумен, яка малює на дозвіллі латаття Моне, або директор великої компанії, який відвідує у вихідні майстер-класи кондитерського мистецтва, надихають нас на гармонійний розвиток у кількох сферах. Ці види діяльності є цілком слушними і для корпоративних розвиваючих програм. Таке спільне дозвілля здатне підвищити ступінь задоволеності співробітників, розвинути більшу лояльність до компанії, надати більше сенсу і цінності роботі у даній компанії. Крім того, такі події — чудовий матеріал для наповнення корпоративних сайтів живими матеріалами. Фотозвіти в корпоративному виданні, відгуки про майстер-класи, відеопривітання з елементами корпоративної співтворчості додають функцію тимбілдинга й натхнення в робочі будні. Сьогодні всі хочуть бути творцями, адже цей процес дарує потоковий стан, благотворно впливає на емоційну сферу, створюючи у колективі теплий доброзичливий клімат. Такі творчі програми формують історію бізнесу, залишаючи артефакти у вигляді корпоративних картин і предметів декору з логотипом компанії. Вони стимулюють уяву, дають підзарядку «творчим батареям» співробітників, формуючи додаткову лояльність до бренда роботодавця.
Якою б не була мотивація працівників — робота за гроші, бажання досягти недосяжних висот або реалізація покликання, — творчість є підживленням і ресурсом для енергетичних батарейок. І сьогодні до цього формату звертається все більше компаній. Ось кілька прикладів таких заходів: створення корпоративної картини на святкуванні 20-річчя компанії «Фармпланета»; спільне, разом із дітьми співробітників, написання картини в музеї банку «Промінвестбанк»; створення картини для корпоративних клієнтів компанії KIDDISVIT.
Ще один вдалий приклад — фестиваль-конкурс художньої самодіяльної творчості працівників ПАТ “Укртрансгаз”. Усі філії “Укртрансгазу” з різних куточків України представили своїх учасників у таких номінаціях: виконавча майстерність (вокальний, інструментальний жанр), хореографія, художнє слово, декоративно-прикладне мистецтво. Уперше за п’ятнадцять років проведення таких заходів відділ зв’язків з громадськістю та пресою організував відеотрансляцію всіх конкурсних днів, яка велася в онлайн-режимі на офіційному сайті “Укртрансгазу”, і за три фестивальних дні її переглянуло більше двадцяти тисяч користувачів на Youtube. Також було організовано СМС-голосування в онлайн-режимі за приз глядацьких симпатій, в результаті якого було отримано більше шести тисяч СМС від співробітників компанії та їхніх родичів і друзів. Ще один дуже цікавий досвід від “Укртрансгазу” — це спільне створення картини у художній майстерні від чоловіків жінкам компанії до свята весни.
Замовляйте корпоративний майстер-клас з живопису за тел.: 067 980 52 59