В рамках теми «Комунікації з
майбутніми…» другого сезону форумів «Репутація»
 Яку важливу роль виконують
співробітники в комунікаціях компанії?
Що допомагає підвищити продуктивність
праці, а що заважає?
Як та чому співробітники можуть стати або
адвокатами компанії або опонентами?
Події останніх
років в Україні, стрімкі трансформаційні процеси у глобальному світі зробили
актуальним питання зміни комунікаційних тактик та стратегій компаній.
Більш того,
очевидним стає той факт, що кожен співробітник компанії може стати як ресурсом
її розвитку так і вагомим фактором ризику.
Персонал United
Airlines та пасажири, Регіна Тодоренко та програма "Орел і решка", Віталій
Кличко та шулявській шляхопровід, мережа WOG та
обурені блогери – це лише декілька прикладів того, як компанії, що мали ілюзію лояльності
свого персоналу, опинилися у масштабній кризі.
Перш за все тому,
що припустилися очевидної помилки – будували
свої комунікації з співробітниками за принципами вчорашнього дня та не зважали
на таку просту річ, що сьогодні «кожен має гучний голос» та «діалог прийшов на
зміну монологам».
І цей список буде
продовжено. Тому що більшість компаній продовжує діяти саме за старими
принципами.
Хто наступний?..
Для тих, хто розуміє, що перемога в бізнесі та політиці
залежить від ефективної побудови комунікацій – в тому числі та перш за все з
власним колективом – ми даємо унікальну можливість наочно побачити та
випробувати нові сучасні комунікаційні моделі та інструменти.
У 2016 році
пройшов перший сезон форумів «Репутація: для тих, хто керує майбутнім», який
зібрав більше трьохсот учасників: бізнесменів, економістів, громадських діячів,
фахівців з комунікацій тощо. Зокрема спікерами форумів були: Владислав
Рашкован, Євген Уткін, Володимир Чеповий, Андрій Длігач, Андрій Кашпур, Вадим
Бодаєв, Володимир Никітін, Сергій Дацюк, Валерій Пекар, Зураб Аласанія та інші.
Перший сезон
форумів окреслив головні теми та сформував фундамент методик та знань в
керуванні репутацією.
Другий сезон форумів присвячено темі побудові ефективних
комунікацій найближчого майбутнього в різних галузях діяльності.
Одна з ключових тем – людський капітал (human resources) та взаємодія роботодавця і працівників у найближчому
майбутньому.
16 червня 2017 року пройде форум «Репутація», який
присвячено темі побудові ефективних комунікацій зі співробітниками компаній.
Форум проводиться за методикою моделюючих workshop із
залученням провідних експертів з різних галузей діяльності.
Ця методика дає можливість в інтенсивному форматі
провести безпечне тестування стратегій та тактик побудови комунікацій зі
співробітниками.
Учасники workshop
об’єднуються у команди та крок за кроком рухаються до вирішення головного
завдання.
На кожному кроці
вони оприлюднюють чергове звернення, на яке отримують реакцію від
громадськості, урядових органів, міжнародних організацій, експертних спільнот
та інших стейкхолдерів.
Також в процесі
workshop профільні експерти проводять інтенсивні консультації та виступають зі
стислими доповідями по темі.
Ця методика довела
свою ефективність у багатьох політичних та бізнесових проектах.
На форумі «Персонал компанії – загроза чи можливість?» будуть опрацьовані
моделі ефективних стратегій та тактик дії як дій керівництва компаній у
ситуації динамічної зміни внутрішніх та
зовнішніх факторів.
До участі запрошуються керівники та власники бізнесів, HR-спеціалісти та фахівці з
комунікацій.
Кількість учасників обмежена форматом
події.
Організатори залишають за собою право відмовити
в участі тим компаніям та персонам, які мають сумнівну репутацію.
Вартість участі – 2000 гривень.
Контактна особа – Наталія Саргсян, +38 067
442 21 60
Реєстрація за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScLxXM0VFDV7SwEq-Rt5RygdP21YSPT1C0bd_bJNHuthuTZEQ/viewform
|