Друзі, ми продовжуємо отримувати ваші відгуки на книжку "Інновації в комунікаціях".
Дякуємо, що знаходите час та натхнення! В дослідженні акумульований досвід шести десятків сучасних українських компаній, тож ваша думка й висновки для нас дуже важливі.
В’ячеслав Слободян, керівник агенції Univest Creative:
В мене існує кілька способів особистого апгрейду – отримання раціональних та емоційних драйверів, до яких я відношу актуальну інформацію та надихаючий фан. Це конференції, курси з креативу, інтерв’ю з лідерами думок, перегляд TEDx, стажування за кордоном і, власне ознайомлення з новими книжками. Я вважаю, що книга є живою субстанцією, бо вона відображає світогляд та енергетику автора. Саме тому книга є делікатним особистим спілкуванням читача з автором – своєрідним діалогом споріднених душ, зацікавлених в розвитку теми дослідження.
Тези, які я можу виокремити з дослідження Оксани Тодорової, та які підтверджуються моїм особистим досвідом, наступні:
- Від кількості в контенті бізнес поступово переходить до якості;
- Цінності власника та СЕО бізнесу просочуються у корпоративну культуру і віддзеркалюються у корпоративних комунікаціях всіх рівнів – В2Р, В2С, В2В, В2G. Тому власникам і керівникам потрібно постійно вдосконалюватись на професійному та духовному рівнях;
- Сила таких прийомів в комунікаціях, як сторітелінг, метафоричність, емоційність набуває подальшого розвитку за рахунок більшого впливу на цільові групи;
- Креативність оформлення інформації (її упаковки) надає їй значну перевагу. Доречними є використання інфографіки, мультимедійного контенту тощо;
- Конвергенція форматів (трансляція різних видів контенту в єдиному потоці сучасних каналів комунікації) сьогодні вимагає серйозних кроків у бік підвищення кваліфікації. Це можна сформулювати у вигляді гасла: «Хочеш бути лідером сегменту? – Постійно навчайся й впроваджуй інновації. Вчорашні заслуги не враховуються».
Прикладів з досвіду агенції Univest Creative по кожному із вищезазначених тез безліч. Сподіваюсь, 19 листопада буде гарна нагода найбільш цікаві кейси презентувати колегам на Бізнес форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2016».

В этом году традиционное событие Ассоциации Корпоративных Медиа – Бизнес форум «Инновации в коммуникациях» состоится 19 ноября в Киеве. Конечно же, мы затронем тренды предстоящего 2016 года. В качестве форматов выступлений будут кейсы, доклады, панельная дискуссия и мастер-классы.
Также в рамках конференции мы подведем итоги десятого ежегодного конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины 2015» и выставку представленных на конкурс проектов. Уже подали свои проекты компании: PepsiCo Ukraine, ТОВ «Сандора», УГППС «Укрпочта», Betlab, Интерпайп, Global Bilgi, ТОВ «Глобал Білгі», Банк Хрещатик, ПАО «Оболонь», ZABUGOR.COM, ООО «Забугор.ком», Фабрика бумажной упаковки "САБОНА", Группа компаний «Укрлендфарминг», ПрАТ «РАЙЗ-МАКСИМКО», Фабрика бумажных пакетов САБОНА, Клуб-салон Красоты и Восстановления «Ш», Клиника Healthy&Happy, ООО «Хелси енд Хеппи», ПАО "ПУМБ", Дизайн-студия Univest Creative, Одесский Клуб Путешественников, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН Niche Concept, Туристическое агентство «Блеск-тур», UniCreditBank, "Укртелеком", ООО "Брокард Украина",
|