Головним капіталом у сучасному бізнесі є ДОВІРА, ВІДНОСИНИ, ІНФОРМАЦІЯ. Традиційно фокус Бізнес форуму буде спрямований саме на ці аспекти. 16 листопада, Київ, вул. Шулявська, 10/12 В. Для вас виступлять кращі експерти паблік рілейшнз, брендингу з багаторічним досвідом роботи, а також СЕО та власники бізнесів. За один день ви матимете можливість почути більше 20 спікерів і експертів круглого столу, пройти 3 майстер-класи, ознайомитися з досвідом колег на виставці конкурсних проектів «Краще корпоративне медіа України 2012 ».
Бізнес форум розпочнеться галузевим круглим столом «Тренди в комунікаціях» , до участі у якому запрошені талановиті власники бізнесів і топ менеджери. Сильний склад експертів-практиків дозволить, немов з елементів пазла, скласти загальну картину трендів у комунікаціях, яка розширить ваш світогляд і дозволить більш виважено і професійно підготувати план роботи на 2013 рік.
Галина Єлісеєнко — керівник відділу корпоративних зв’язків ПАТ “Львівобленерго”. Присвятила енергетиці понад 25 років, 12 з яких очолює роботу зі зв’язків із громадськістю; міжнародної співпраці та участі Товариства в Програмах партнерства в енергетиці України, США та Польщі.
Займає активну громадську позицію, нагороджена Знаком „Відмінник енергетики”. Є ініціатором декількох великих проектів, одним з яких є художнє освітлення львівської телевежі, яка стала візитівкою Львова.
"У році, що минає, ПАТ «Львівобленерго» зробило відчутний крок в напрямку розбудови сучасної моделі корпоративних комунікацій, в основі якої покладено пріоритетну глибинну соціалізацію усіх напрямків діяльності компанії.
З нашого боку це був усвідомлений крок. Розвиток сучасного суспільства, світові економічні процеси постійно висувають нові виклики і створюють нові ризики для розвитку корпорацій, відповісти на які не можливо без усвідомлення їх високої соціальної відповідальності. Тим більше у випадку, якщо компанія, в якій ти працюєш, являється монополістом на ринку тих чи інших послуг.
Пріоритетом 2012 року для ПАТ «Львівобленерго» була повноцінна інтеграція в якості активного учасника у Глобальний Договір ООН, вимоги якого служать світовим еталоном і путівником розвитку КСВ, а також окреслюють головні тренди нашої роботи в цьому напрямку.
Робота над виконанням умов Глобального Договорі ООН поставила нові вимоги і змусила нас відчутно відкорегувати стратегію розбудови соціальних комунікацій як в середині самої компанії, так і ззовні.
Актуальні тренди комунікації компанії у 2013 році:
· налаштування та оволодіння новими комунікаційними каналами, у першу чергу соціального спрямування
У 2012 році ПАТ «Львівобленерго» стало присутнім у всіх відомих соціальних мережах. Наступного року ми плануємо продовжити просування компанії в соцмережах, а саме поряд зі сторінкою компанії у ФБ заснувати тематичну групу з обговорення діяльності компанії, її позиціонування, вплив її діяльності на навколишнє середовище. До цієї групи сподіваємося залучити якомога більше наших споживачів та працівників нашої компанії. Від цієї групи ми очікуємо не тільки оцінки діяльності нашої компанії, але й через проведення конкурсів, вікторин, опитувань в соцмережах залучити учасників групи до життя нашої компанії.
Важливу роль у досягненні комунікативного ефекту відіграють журналісти. Проте на сьогоднішній день ця ланка не завжди вміє донести правильно і у повному обсязі інформацію, подану компанією, до цільової аудиторії. Тому ПАТ «Львівобленерго» разом із ЛНУ ім. Івана Франка розробляє спецкурс для студентів 5-го курсу факультету журналістики, присвячений проблемам прикладних соціально-комунікаційних технологій в роботі піар-відділів компаній на прикладі досвіду роботи відділу корпоративних зв’язків «Львівобленерго».
· оволодіння новими мультимедійними прийомами поширення соціально важливої інформації
ПАТ «Львівобленерго» в 2013 році запроваджує подачу соціально важливої інформації у формі аудіо- та відео- підкастів та їх ретрансляцію і просування в соціальних мережах. Розглядаємо це як перший крок до створення повноцінного корпоративного телебачення.
· використання нових методик збору та аналізу соціально важливої інформації, розширення інформаційних та ін. баз, з якими працює компанія
Розширення моніторингу інформації за рахунок включення в нього нових медіа з використанням технологій швидкого інтернет-пошуку.
· пошук та залучення до процесу вибудови соціальних комунікацій нових лідерів як із числа працівників компанії, так і з числа громадськості
Залучення неформальних лідерів– відомі блогерів, популярних користувачів інших соцмереж, які мають реальний вплив на формування громадської думки до участі у заходах, на яких відбувається обговорення соціальних ініціатив Товариства. Крім того у планах – проведення індивідуальної роботи із неформальними лідерами, активне спілкування з ними в соцмережах.
· оволодіння та просування нових методів підвищення соціальної активності цільових аудиторій
Відслідковування соціальних проблем громади регіону і створення у соціальних мережах груп, які лобіюватимуть вирішення цих проблем; також доручення до громадських ініціатив, що вже існують і розвиваються".
Бліц-довідка про компанію
ПАТ “Львівобленерго” — енергопостачальна компанія, що здійснює передачу та постачання електричної енергії місцевими електромережами за регульованим тарифом споживачам міста Львова та Львівщини, забезпечує електроенергією 957 584 споживачів Львівської області.
ПАТ “Львівобленерго” активно інтегрує соціальні та екологічні питання у свою діяльність на добровільних засадах. Діяльність Товариства у царині корпоративної соціальної відповідальності є одним із визначальних факторів Стратегії розвитку компанії.
ПАТ “Львівобленерго” є активним учасником Глобального Договору ООН підтримуючи у своїй діяльності десять його основних принципів у сфері прав людини, трудових відносин, захисту навколишнього середовища та боротьби з корупцією.
Планируйте Ваше участие! Все Звезды корпоративных медиа – здесь!
Стоимость участия в Бизнес-Форуме, в рамках которого пройдет и круглый стол «Тренды в коммуникациях», - 1500 грн.
Специальные предложения: Скидка 30 % - для участников конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины 2012». Скидка 20 % - для членов Ассоциации Корпоративных Медиа. При участии 2 человек от компании - скидка 20%. При участии 3 человек скидка 25% или + четвертый человек без оплаты.
ТРИ способа подать Заявку на участие:
1. РЕГИСТРАЦИЯ on-line
2. Позвонить по телефону: +38 067 980 52 59, координатор проекта Сергей Тодоров
3. Отправить письмо с запросом «Хочу на Форум!» на e-mail: s.todorov@optima.com.ua или oksana.todorova@gmail.com
|