Громадська Організація “Асоціація корпоративних медіа”
www.acmu.com.ua +38 097 344 9065, +38 067 980 5259
Керівникові відділу розвитку туризму Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Ліптузі Іванові Леонідовичу
Шановний пане Іване Леонідовичу!
Запрошуємо Вас взяти участь у Десятому Бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях», який відбудеться 20 листопада в Києві. З вітальним словом на урочистому відкритті та в якості спікера з доповіддю на тему «Тренди в комунікаціях 2016. Перетин інтересів бізнесу і суспільства».
Висловлюємо щиру подяку за багаторічну співпрацю і той вагомий внесок, який зробили Ви особисто у розвиток та поширення досвіду інноваційних інструментів у комунікаціях сучасного бізнесу в Україні.
Бізнес має величезний потенціал щодо створення привабливого обличчя окремих пам’яток архітектури, а корпоративна сувенірна продукція може просувати окремі напрями, створюючи синергію між інтересами бізнесу та прагненнями суспільства. Приклад створення осередків культури на кшталт Саду скульптур в Одесі надихають компанії на створення музеїв. Гарним прикладом є Музей АВК. Над власним проектом музею зараз працює компанія «Львівобленерго».

Корпоративні проекти, представлені в конкурсі «Краще корпоративне медіа України» – серія календарів «Історія вулиці…», ароматичні календарі PLASKE, альманах «Дерибасовская–Ришельевская» – були тим флагманом, на який орієнтувались інші компанії-учасники. А розглянуті у Ваших минулих доповідях кейси компанії PLASKE знайшли втілення у подальших проектах, які були реалізовані компаніями-учасницями форумів. Наведемо кілька прикладів. Після презентації проекту брендування Одеського театру опери та балету та календаря «Одеса. Вулиця Пастера», компанія «Львівобленерго» адаптувала цей досвід і випустила календар «Герб в історії Львова»; розробила та впровадила історичні екскурсії містом на брендованому трамваї. Презентація Одеського альманаху в форматі корпоративної книги надихнула на випуск власної корпоративної бібліотеки банк Хрещатик, та видання історичних книжок «Історія грошей», «Історія електрифікації» та інших від «Львівобленерго». Кращий досвід знаходить прихильників у вітчизняних бізнес-структурах та сприймається як приклад для наслідування.

Цінуємо також Ваші особисті рекомендації, сприяння візиту та виступу на форумі в НСК «Олімпійський» Марка Борншайна, креативного директора swissprofessionalmedia AG. Завдяки його доповіді на пленарному засіданні та розширеному майстер-класі у ворк-шоп секції, компанії-учасниці форуму мали змогу ознайомитись з трендовими векторами у комунікаціях компаній світового рівня. А кращі доробки з цього досвіду взяти у власну практичну діяльність.
Висловлюємо подяку за вагомий внесок у розробку методичної учбової літератури. Дякуємо за величезну ресурсну підтримку! Цінний досвід вітчизняних підприємств зібраний у чотирьох монографіях Асоціації корпоративних медіа.

Ця учбова література наповнила корпоративні бібліотеки, а також стала базою для вивчення практичних предметів «PR в комунікаціях сучасного бізнесу» в вишах країни. Описані кейси, а саме «Календар FIATA», серія календарів про Одесу, креативні скульптури у дворику Літературного музею, Одеський альманах тощо, використовуються студентами, як приклади у курсових роботах, розглядаються та обговорюються на практичних заняттях. Це наочні реалізовані приклади внеску бізнесу у розвиток туристичних проектів в Україні.
Будемо раді продовженню співпраці та участі у спільних проектах.
З повагою, Президент Асоціації корпоративних медіа, Тодорова Оксана Володимирівна |