Ірина Головань, директор маркетингового відділу готелю Bacówka Radawa & SPA**** (Польща)
Інструменти креативу. Як і де Ви знаходите нові ідеї для корпоративних проектів?
В нас така команда, яка ніколи не сидить на місці. Ми постійно в пошуку нових можливостей та інструментів для реалізації креативних проектів. У багатьох осіб готельний бізнес асоціюється зі спокоєм, тишею та релаксом, або ж з бізнес подіями.
Наш готель — особливий. Для нас головні гості — ДІТИ. І щоб дбати про їх інтереси, ми маємо бути дуже креативні та непередбачувані, рости і розвиватися разом з ними. Часто підглядаємо, які блоги передивляється малеча, якими гаджетами користується, хто для них на даному етапі є кумиром. А якщо маємо створити креативну зону в готелі — питаємо про що мріють? Головне, щоб було кольорово і цікаво.
Один із конкурсів, який ми створили для наших маленьких відвідувачів заохочував зайняти посаду Наймолодшого заступника директора готелю. Ми запропонували дітям намалювати, розписати або зробити у будь-якому іншому форматі ідею розвитку нашого об’єкту. Автор найкреативнішої роботи отримував можливість безкоштовно провести з родиною тиждень в готелі та разом з директором управляти об’єктом.
Для нас це був супер досвід, бо ми отримали від дітей дуже багато креативних концепцій, які вже починаємо реалізовувати.
А ще ми частенько відвідуємо конференції, виставки, їздимо отримувати нагороди та дипломи. Під час таких подій теж можна знайти дуже багато цікавих ідей.
Корпоративні івенти
Нещодавно ми створили свою власну церемонію вручення Оскарів. Кожен з наших працівників — індивідуальність, про яку ми завжди пам’ятаємо у робочому процесі. Тому, ми вирішили підкреслити “родзинку” кожного з них в номінаціях, які були оголошенні на головному івенті року — церемонії вручення Оскарів.
У минулому році ми також організували родинний марафон “За здоров’я”, який пропагував здоровий спосіб життя цілої родини. В цьому марафоні участь могли взяти працівники готелю разом з родинами.
Корпоративні медіа
The Baca Times – наша газета, яку ми створюємо цілою командою. В ній ми розповідаємо про життя готелю, ділимось цікавими подіями та нашими досягненнями. В квітні вийде сьомий номер газети. Не забуваємо й про дитячу сторінку, бо наймолодші гості завжди з радістю розгадають ребус та розмальовують кольорованку. А ще в нас є корпоративний герой — маскотка — овечка Бацусь.
Також на YouTube ми маємо свій канал — Бацусьова Кулінарна Академія (Bacusiowa Akademia Gotowania). Діти наших працівників або наймолодші гості готелю готують страви з популярними кулінарними блогерами або з нашим шефом на кухні.
Наші традиції
Влітку ми постійно організовуємо тематичні вечори з культурами різних країн — тоді наш готель перетворюється на іспанську сієсту або на німецький Октоберфест. Тематична музика і танці, перевдягнені офіціанти та традиційні страви кожної країни. Це надихає і дає можливість пізнати культуру іншого народу. В 2019-ому році ми запланували у літньому сезоні провести дев’ять таких вечорів.
Корпоративне навчання
Наша команда навчається постійно! Щомісяця буваємо на конференціях та семінарах, запрошуємо до нас представників галузі, разом з ними аналізуємо те, що ми робимо.
Якщо говорити про маркетинг, то ми велику увагу приділяємо напрямку “kids marketing”. У Польщі дуже багато заходів, які вчать, як створювати продукти та послуги для дітей. Вимагання сучасного покоління до продуктів та послуг змінюються, тому треба постійно тримати руку на пульсі й бути в тренді у наймолодших.
Наші духовні цінності
Це родинність.
Ми завжди підкреслюємо, що дуже важливо дбати про сімейні цінності та проводити разом з родиною багато спільного часу. Розмовляючи, слухаючи, надихаючись хвилинами проведеними з рідними і коханими людьми.
Наш готель -- це теж велика родина, де кожен має свою думку та завжди буде вислуханим і почутим. Підкреслюючи, наскільки важлива сім’я у житті, ми теж створюємо атмосферу родинного готелю, до якого повертаються гості величезними родинами на відпочинок і відчувають, що ми дбаємо про кожного члена фамілії.
|