Річниця існування компанії – це крута можливість для підсилення позитивного іміджу, підвищення знання бренду та, безумовно, зміцнення лояльності як клієнтів, так команди.
Про те, як цю можливість реалізувала команда з комунікацій Креді Агріколь - банку із французьким корінням, що уже чверть століття представлений в Україні, розповідає Вікторія Торяник, керівник управління комунікацій Креді Агріколь Банку
У минулому році Креді Агріколь відзначив річницю – 25 років в Україні. Це досить важлива подія і гарний привід, щоб окреслити ідентичність банку, сформувати його образ та сприйняття на ринку. Я переконана, що такі можливості варто використовувати наповну.
Спеціально до 25-річчя банку команда з комунікацій організувала масштабну іміджеву кампанію. Основний акцент кампанії ми зробили на людях, адже саме співробітники є серцем і драйвером банку. Важливо, що організувати комунікаційну кампанію нам вдалося у максимально стислі терміни і з мінімальним бюджетом - від розробки концепту до створення готового продукту і старту кампанії – лише місяць.
Тривалість кампанії – з травня по грудень 2018 року.
Основні канали комунікації:
зовнішні (відділення та АТМ банку, сайт, Facebook, YouTube, національна преса, медіа групи Креді Агріколь)
внутрішні (залучення співробітників до створення відео, внутрішній сайт, творчий конкурс)
«З Днем народження, Креді Агріколь!»
В центрі кампанії – відео за участі 24 співробітників банку, включно з усіма членами Правління. Герої розповідають про банк як особистість. Вони описують його таким, яким бачать і за що люблять. Відео видалося дуже щире та емоційне. Тільки уявіть, ролик ми знімали впродовж 12 годин, а монтували лише 12 днів! А за два тижні відео набрало 13 тис. переглядів на Facebook.
«Об’ємні» 25
25 травня біля головного офісу в Києві відбулася активність для співробітників, клієнтів та перехожих. Під час заходу ведучий розважав гостей конкурсами, а за правильні відповіді дарував брендовані браслети, чашки, еко-сумки, блокноти тощо. Також гості робили миттєві фото (загальна залученість – 700 осіб)! Прикрасила захід фотозона із об’ємних цифр «25», їхній дизайн – унікальний, і виконаний спеціально на замовлення для банку. Ця фотозона стала справжнім фоном для селфі не тільки на активації біля банку, а й під час традиційних корпоративних заходів протягом року.
Активність біля головного офісу в Києві на вул. Пушкінській, 42/4 (25 травня)
«Творчі» 25
Максимальне залучення співробітників, як основних амбасадорів бренду. Саме вони першими мали транслювати основну ідею «25 років разом». Для залучення ми організували творчий конкурс. Основним завданням змагання було обіграти цифри «25» у будь-яких творчих проявах. Серед усіх робіт – фото, фотоколажі, графіка та навіть скринька з пряників, оформлена у кольорах однієї з фотозон активності до 25-річчя! Автори найкреативніших робіт отримали подарунки.
Максимальне охоплення
Макет до 25-річчя, а також інтерв’ю ТОП-менеджерів банку були опубліковані у провідних друкованих та онлайн медіа України.
На банкоматах, у відділеннях мережі Креді Агріколь та на офіційному сайті зображення буде розміщене до грудня цього року.
Постери прикрасили всі 150 відділень банку по Україні
Інтеграція в корпоративні заходи
Велопробіг
Перша масштабна інтеграція кампанії «25 років разом» відбулася під час «Велопробігу» - щорічного корпоративного заходу. Яскравий імідж було інтегровано в коммунікацію, активності, конкурси.
Кульмінацією стали «живі» цифри 25, створені співробітниками на березі Дніпра. Зараз це історичне фото прикрашає багато офісів і не лише в Україні.
Новорічний захід Сredit Agricole Universe
Новорічний захід став фінальним акордом інтеграції іміджевої кампанії. Спеціально для заходу була створена галерея фотокартин із визначних подій банку за рік у чорно-білому стилі. Галерея 25 – це особливий проект, присвячений моментам 25-го року життя банку. Кожне полотно – це яскравий момент і частинка історії. Протягом вечора всі учасники брали участь у «тихому аукціоні» та могли придбати будь-яку картину. Завдяки цьому зібрали 16600 грн на благодійність та придбали медичні препарати.
Також яскравим елементом заходу стала фотозона у вигляді банеру, який відображав 25 сузірь Креді Агріколь – визначних напрямів та пріоритетів компанії.