Тишко Ольга Степанівна, фахівець із зв’язків з громадськістю (відділ інформаційної політики), відповідальна за випуск корпоративної газети ВАТ «Прикарпаттяобленерго», 33 роки.
Корпоративна газета „НАШІ СПРАВИ” (електронний та друкований варіанти), тираж 500-1000 примірників, 20 сторінок, заснована у 2005 році.
ЦА: Працівники центрального офісу та філій товариства (загальна кількість персоналу - 3 тисячі чоловік).
Динаміка розвитку: Травень-серпень 2005 – тільки електронний варіант газети, з вересня 2005 – друкований варіант 8-12 сторінок, верстка своїми силами, тиражування на різографі; з вересня 2006 – 20 сторінок, обкладинка – повний колір, крейдований папір; фотовивід, офсетний друк -аутсорсінг.
- Яким був Ваш шлях в редактори корпоративної газети?
У попередньому житті я була педагогом, вчителем української мови та літератури, викладала та була заступником директора з виховної роботи єдиної в області приватної школи «Перша ластівка». Саме там виник перший проект корпоративної газети, газети «Ластів’ятко» (для усіх ластів’ят – дітей, батьків та вчителів). Пізніше була зміна сфери діяльності, робота на телебаченні. Тож коли прийшла у ВАТ «Прикарпаттяобленерго», була готова взяти на себе відповідальність за внутрішню корпоративну газету для енергетиків «Наші справи», яка тільки-тільки ставала на ноги. Зрозуміло, що вродженого дару до слова чи журналістики у такому випадку замало – потрібні системні знання та спеціальні вміння. Допомагала колега Наталія Андрусечко - журналіст і редактор із досвідом. Багато дали самоосвіта та спеціальні навчання з PR та організації корпоративних подій, обмін досвідом із колегами із прес-служб інших компаній. Тепер здобуваю другу вищу освіту на економічному факультеті, вивчаю менеджмент організацій.
- Що для вас означає поняття «покликання»?
Покликання для мене – це праця із задоволенням, яка приносить позитивний результат. Це коли на роботу йдеш із радістю і не можеш сказати, коли робочий день закінчується, тому що вдома всі думки теж про нові проекти та ідеї. Це горіння у справі, це хист чи навіть талант. Це робота, якою живеш, а не відробляєш…
- Скільки часу витрачається Вами на підготовку одного випуску корпоративної газети? Можна сказати, що 3 тижні: перший етап – планування та збір інформації, що зараз цікавить колектив, які є проблемні питання тощо, другий – власне написання матеріалів, відрядження, зустрічі, погодження змісту статей тощо, третій етап – підготовка до друку, верстка електронного варіанту корпративної газети, вичитка, редагування, підбір фотоілюстрацій, здача матеріалів у видавництво.
- Як Ваше видання повідомляє про систему матеріальних заохочень в компанії?
Питання власних доходів – це питання, яке хвилює усіх і завжди. Тому корпоративна газета, на мою думку, може і навіть повинна відкрито повідомляти про систему матеріальних заохочень. Рубрика „Наші доходи” у газеті „Наші справи” є однією з постійних. У ній ми завжди повідомляємо про зміни в порядку оплати праці. Майже щомісяця розповідаємо про те, хто і за які заслуги отримав премію (цікаві випадки), як було нараховано квартальну премію тощо. Усе досить відкрито і прозоро, але без конкретних цифр: зарплата на такій-то посаді становить стільки-то. Оперуємо переважно середніми показниками: „Фонд оплати праці зріс на 10 %, середня зарплата по підприємству – 1300 гривень”. Друкувати оклади працівників у 3-тисячному колективі – вважаємо непотрібним і некоректним.
- Чи маєте Ви персональні секрети у спілкуванні із співробітниками – авторами матеріалів? Напевно, це загально відомі секрети міжособистісного спілкування. На користь нам той факт, що ми є безпосередніми працівниками компанії, тобто стикаємось зі своїми колегами щодня. Неформальні та формальні комунікації, дружні взаємини, готовність до сприйняття ідей дописувачів – усе йде на користь спільній справі.
- Які переваги отримує Ваша компанія завдяки наявності проекту «корпоративне видання»?
Якщо чесно, ці переваги неможливо порахувати чи відчути безпосередньо. Але якщо в колективі меншає чуток та пліток, а більше послуговуються фактами з газети; якщо завдяки корпоративній газеті з’являються механізми впливу на події; якщо підвищується громадська активність персоналу, спостерігається зацікавлення життям компанії; якщо налагоджується ефективний канал комунікації «керівництво» - «колектив», якщо підприємство стає стійкішим до кризових явищ… то можемо говорити про переваги компанії, пов’язані із роботою корпоративного ЗМІ. Об’єднати, зацікавити, залучити – таке наше завдання, щоправда, його виконання не має якихось формальних переваг однієї компанії над іншою. Лише мікроклімат в колективі, лояльність персоналу, імідж керівників та підприємства в очах його співробітників.
- Ваші побажання компаніям, в яких немає свого корпоративного видання.
Настав час починати створення своєї корпоративної газети. Важка справа, але вдячна, вона вам під силу!!!
Довідка: Відкрите акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго»
Історія підприємства веде свій початок з 1930 року, коли Станиславівська електростанція – попередниця обласного енергопостачального підприємства - видала перший промисловий струм. Відкрите акціонерне товариство “Прикарпаттяобленерго” було засновано у 1998 році, з листопада 2002 року його очолює Олександр Бубен. Сьогодні у структурі підприємства є 17 філій-районів електричних мереж (РЕМ). У компанії працює близько трьох тисяч енергетиків. Досягати успіху прикарпатським енергетикам допомагає дотримання глибоких переконань, які визнані цінностями компанії.
Основними видами діяльності компанії є передача та постачання електроенергії споживачам Івано-Франківської області. За рік через електромережі ВАТ "Прикарпаттяобленерго" передається близько двох мільярдів кіловат-годин електроенергії. Підприємство відпускає електроенергію 500 тисячам споживачам, 488 тисяч з яких - населення краю. Усі дії товариства спрямовуються на задоволення потреб своїх клієнтів у якісному енергозабезпеченні.
ВАТ “Прикарпаттяобленерго” підтримує спортивні, культурні та молодіжні проекти. Сприяє розвитку молодих, перспективних спортсменів Прикарпаття. Також товариство є меценатом культурно-мистецьких акцій. Обленерго є ініціатором створення Народного футбольного клубу “Ураган”, який виступає у вищій лізі Чемпіонату України з міні-футболу.
Запрошуємо на наш сайт: www.oe.if.ua
|